تاد هاوارد ممکن است دو پروژه اعلام نشده Fallout را تیز کرده باشد

تاد هاوارد از بتسدا در هفته‌های اخیر در مورد صحبت کردن درباره آینده فرنچایز Fallout بسیار محتاط بوده است، اما در مصاحبه اخیر با Kinda Funny Games، ممکن است به تازگی دو پروژه اعلام‌نشده مرتبط با Fallout را تیز کند.

وقتی از هاوارد پرسیده شد که آیا Bethesda ممکن است به همکاری بیشتر با اشخاص ثالث فکر کند، همانطور که با Obsidian و New Vegas در سال 2010 انجام داد، هاوارد گفت که این شرکت در حال بررسی این است که با این فرنچایز به طور کلی چه می کند.

ما به کاری که با فرنچایز انجام می‌دهیم نگاه می‌کنیم، و سپس می‌گوییم: آیا هنوز در مورد آن احساس خوبی داریم – و من نمی‌توانم آن را فعلاً فاش کنم – اما این پیشروی ما برای فرنچایز Fallout است: فصل دوم در حال رخ دادن است. آیا ما در تلفن همراه چه می کنیم، در 76 چه می کنیم؟” او سپس به پروژه های اعلام نشده Fallout اشاره کرد و افزود: «با این چیز چه کنیم، با این چیز چه کنیم؟ دیگر چیز، و چه زمانی فرود می آیند؟”

هاوارد افزود: “اگر می توانستم انگشتانم را بکوبم و همه آنها را آماده کنم، این کار را می کردم.” “اما نکته اصلی این است که چگونه آنها را در سطح بالایی از کیفیت ارائه کنیم، این همیشه مهمترین چیز است.”

هاوارد هنگام بحث در مورد امکان همکاری با استودیوهای دیگر گفت: “ما همیشه این گفتگوها را داشته ایم.” او به عنوان مثال در مورد برنامه تلویزیونی Prime Video صحبت کرد و گفت: “ما کارهای زیادی برای این برنامه انجام دادیم. ممکن است به نظر برسد که بازی جدید بزرگی وجود ندارد، اما ما در 76 محتوا اضافه کردیم.” برای این سری، 76 یک توسعه نقشه بسیار خوب ارائه می دهد که تابستان امسال با Skyline Valley می آید. »

بخوانید  راهنمای خرید CPU گیمینگ | بهترین پردازنده های مناسب برای بازی [ دی ماه ۱۴۰۱ ]

هاوارد همچنین در جای دیگری در این مصاحبه گفت که از عرضه نکردن یک بازی جدید برای استفاده از محبوبیت این مجموعه تلویزیونی پشیمان نیست و گفت که بسیار خوشحال است که افراد بیشتری Fallout 76 را کشف می‌کنند. بتسدا همچنین به‌روزرسانی نسل بعدی خود را برای این مجموعه منتشر کرد. Fallout 4.، بهبود عملکرد و کیفیت را برای بازی 2015 ارائه می دهد.

اگرچه Bethesda تایید کرده است که Fallout 5 در دست ساخت است، اما به نظر نمی رسد که یک بازی Fallout جدید به این زودی عرضه شود و Elder Scrolls 6 پروژه بعدی این استودیو باشد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر