بازماندگان خون آشام به‌روزرسانی آزمایشگاه شگفت‌انگیز را دریافت کردند

در حین نمایش کراس اوور DLC Contra Operation Guns در ماه آوریل، توسعه دهنده Vampire Survivors Poncle یک به روز رسانی شگفت انگیز کاملاً جدید به نام Laboratory را معرفی کرد که اکنون در همه پلتفرم ها در دسترس است.

به‌روزرسانی جدید، که Poncle آن را «اولین به‌روزرسانی AAAA» در یک بیانیه مطبوعاتی می‌نامد، پیشرفت‌هایی مانند انیمیشن‌های در حال اجرا کامل، فیزیک واقع‌گرایانه قطار و درهایی که با باز کردن آن‌ها باز می‌شوند را اضافه می‌کند.

از نظر محتوای جدید، به‌روزرسانی Laboratory بازیکنان را به یک آزمایشگاه علمی فاسد می‌آورد که توسط یک جادوگر شیطان صفت و نیروهای تاریک او تسخیر شده است. این به‌روزرسانی همچنین محتوای فصلی جشن را با شخصیت جدید سانتا لادونا و سلاح جشن Santa Javelin اضافه می‌کند (اگرچه در ماه آوریل است).

این به روز رسانی همچنین یک مرحله جایزه جدید به نام Carlo Cart را اضافه می کند که Poncle آن را به عنوان “ایستگاه متروکه زیرزمینی که در آن مارمولک ها مسابقات کارتینگ مخفیانه برگزار می کنند” توصیف می کند. علاوه بر مسابقه کارت، این مرحله همچنین دارای قطاری است که می تواند انبوهی از دشمنان را در حین عبور کنده کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی و همچنین راهنمای باز کردن قفل محتوای جدید در بازی، مقاله Poncle's Steam News در مورد به‌روزرسانی آزمایشگاهی را بررسی کنید.

Vampire Survivors چیزهای بیشتری در راه است و DLC Operation Guns قرار است به زودی در 9 می منتشر شود. همچنین انتظار می‌رود که این بازی در اواخر تابستان برای PS4 و PS5 عرضه شود.

بخوانید  Helldivers 2 به پایان رسید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر