این مجموعه 7 بازی جنگ ستارگان را در نینتندو سوییچ فقط با 40 دلار بخرید

پیش از روز جنگ ستارگان، می‌توانید در بازی Star Wars: Heritage Pack، مجموعه‌ای انحصاری Nintendo Switch از بهترین بازی‌های کلاسیک جنگ ستارگان که امروز می‌توانید بازی کنید، صرفه‌جویی زیادی کنید. نسخه فیزیکی Star Wars: Heritage Pack اواخر سال گذشته منتشر شد و تا این هفته تخفیف قابل توجهی نداشت. آمازون و گیم استاپ بازی Star Wars: Heritage Pack را تنها به قیمت 40 دلار می فروشند. آمازون با پیشنهاد GameStop مطابقت دارد، که تنها یکی از بسیاری از معاملات اولیه روز جنگ ستارگان است که می‌توانید در GameStop خرید کنید.

نسخه فیزیکی Star Wars: Heritage Pack معمولا با قیمت 60 دلار به فروش می رسد. به اندازه کافی عجیب، نسخه دیجیتالی Star Wars: Heritage Pack همچنان در فروشگاه اینترنتی سوییچ ۸۰ دلار قیمت دارد. در مقایسه، نسخه فیزیکی قبلاً با قیمت کامل یک معامله بود، اما اکنون 50٪ تخفیف نسبت به نسخه دیجیتال دریافت می کنید.

اگر می‌خواهید آن را با این قیمت پایین بخرید، ممکن است لازم باشد سریع عمل کنید، زیرا آمازون در حال حاضر بازی را به‌عنوان «به‌طور موقت موجود نیست» فهرست می‌کند. این اغلب نشان‌دهنده این است که یک محصول به‌زودی رسما فروخته می‌شود، اما در حال حاضر، همچنان می‌توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و از تخفیف استفاده کنید. سفارشات مجموعه در GameStop بلافاصله ارسال می شود. گفته می شود، شما باید هزینه های حمل و نقل را بپردازید، مگر اینکه کل سفارش شما به 79 دلار برسد.

مجموعه Star Wars: Heritage هفت بازی کلاسیک جنگ ستارگان را گرد هم می آورد:

  • Jedi Knight Wars Star Wars: Jedi Academy
  • Star Wars Jedi Knight II: Jedi حذف شد
  • جنگ ستارگان قسمت اول دونده
  • کماندوهای جمهوری جنگ ستارگان
  • Star Wars: The Force Unleashed
  • شوالیه جمهوری قدیم (قابل دانلود)
  • Knights of the Old Republic 2 (قابل دانلود)
بخوانید  انتشار بسته الحاقی رایگان برای بازیکنان نسخه PlayStation 5 Avatar: Frontiers Of Pandora

در حالی که پنج بازی اول مستقیماً روی کارتریج Switch قابل بازی هستند، هر دو Knights of the Old Republic نسخه‌های دیجیتالی هستند که باید از فروشگاه الکترونیکی دانلود شوند. بنابراین مطمئن شوید که اتصال اینترنت خوبی دارید و مقداری فضای روی کارت microSD خود دارید. . هر دو بازی KOTOR با هم در کمتر از 30 گیگابایت اجرا می‌شوند. شما می توانید یک SanDisk Ultra 256 گیگابایتی را فقط با 20 دلار (26 دلار) تهیه کنید. برای گزینه ای با ظرفیت بالاتر، این کارت Lexar 1TB را فقط با 67.49 دلار بررسی کنید (قیمت لیست 130 دلار است).

به دنبال چیز جدیدتری هستید؟ سپس به کاهش قیمت GameStop در Star Wars Jedi: Survivor نگاهی بیندازید، زیرا خرده‌فروش این بازی موفق را با قیمت 30 دلار (از 70 دلار) برای Xbox Series X و PS5 ارائه می‌کند. بررسی 8/10 ما از Star Wars Jedi: Survivor می‌گوید که این ماجراجویی «بازی و داستان‌گویی نسخه قبلی خود را بهبود می‌بخشد تا داستانی جذاب از جدایی که با اخلاق مبارزه می‌کند ارائه کند».

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر