انتشار بسته الحاقی رایگان برای بازیکنان نسخه PlayStation 5 Avatar: Frontiers Of Pandora

هنگامی که Avatar: Frontiers Of Pandora راه اندازی شد، یک بسته الحاقی رایگان برای کاربران پلی استیشن 5 این بازی ویدیویی منتشر خواهد شد که برای بازیکنان دیگر پلتفرم ها پرداخت می شود.

در جریان رویداد Ubisoft Forward بود که گیم پلی Avatar: Frontiers Of Pandora رونمایی شد. در همین کنفرانس، این شرکت فرانسوی از بسته جنگجوی Aranah رونمایی کرد که برای پلی استیشن 5 رایگان است، اما بازیکنان سایر پلتفرم ها برای دسترسی به آن باید هزینه پرداخت کنند.

این بسته شامل اقلام تزئینی با الهام از Aranahe، یک گروه صلح آمیز از بافندگان است که در جنگل Kinglore زندگی می کنند. دارندگان پلی استیشن 5 برای دسترسی به این بسته نیازی به انجام کار خاصی ندارند و تنها با ورود به بازی این آیتم ها در موجودی آن ها قرار می گیرند.

بازیکنان Xbox و PC نیز می توانند این محتوا را با پرداخت هزینه خریداری کنند. با این حال قیمت آن هنوز مشخص نیست. این اضافه است که تریلر بازی جدید آواتار در جریان رویداد یوبی سافت، دنیای وسیع این بازی، موجودات وحشی، افق های گسترده و گیم پلی اول و سوم شخص این اثر را روی زمین و هوا به نمایش گذاشت. دارای یک بازی داستانی اصلی در دنیای آواتار و یک مرورگر است که 15 سال قبل از اتفاقات بازی در یک خواب سرد قرار می گیرد و حول آن متمرکز می شود.

Avatar: Frontiers Of Pandora در تاریخ 16 دسامبر (7 دسامبر) برای پلی استیشن 5، Xbox Series X Xbox Series S، رایانه شخصی و سرویس استریم Luna آمازون در دسترس خواهد بود.

بخوانید  وارن اسپکتور در حال توسعه یک بازی شبیه‌سازی چند نفره همهجانبه است

آواتار: Frontiers Of Pandora Aranahe Warrior Pack