وارن اسپکتور در حال توسعه یک بازی شبیه‌سازی چند نفره همهجانبه است

وارن اسپکتور یکی از تاثیرگذارترین افراد در تاریخ صنعت بازی های ویدیویی است. خالق فرنچایزهای Deus Ex و System Shock، او در حال کار بر روی یک بازی شبیه‌سازی چند نفره همهجانبه به نام Argos: Riders On The Storm است. این بازی توسط استودیو OtherSide Entertainment ساخته خواهد شد. استودیویی که توسط پل نورات، یکی از بنیانگذاران استودیوی Looking Glass در بوستون، ماساچوست تأسیس شد.

OtherSide تایید کرده است که جزئیات بیشتری را در تاریخ بعدی منتشر خواهد کرد و این پروژه هنوز در مراحل اولیه است. اخیراً گزارش شده است که این استودیو از سال 2019 در توسعه System Shock 3 شرکت نداشته است.

مانند کارهای قبلی اسپکتور در ژانر شبیه سازی همهجانبه، دنیای بازی به بازیکنان این امکان را می دهد که سبک بازی را انتخاب کنند و خودشان تصمیم بگیرند که چگونه با یک محیط بیرونی شبیه سازی شده عمیقا تعامل داشته باشند. اما بدانید که تصمیمات کوچک و بزرگ شما عواقبی خواهد داشت و مستقیماً بر تجربه شما تأثیر می گذارد. شما می توانید با دوستان خود گروه شوید تا داستانی منحصر به فرد بسازید که شبیه هیچ بازیکن دیگری نیست.”

وارن اسپکتور، خالق Deus Ex و System Shock، در حال کار بر روی یک بازی جدید به نام Argos: Riders On The Storm است.

پس از افتتاح دومین شعبه OtherSide در آستین تگزاس، خود وارن اسپکتور شروع به همکاری با این استودیو کرد. استودیوی فوق در مورد این بازی جدید در وب سایت خود نوشت: «از ذهن خلاق وارن اسپکتور، بازی جدیدی می آید که در دنیایی بیگانه اما به شکلی عجیب و غریب آشنا می گذرد.

بخوانید  کل فروش پلی استیشن 5 را از کنسول نینتندو 64 رد کنید