تاد هاوارد از راه اندازی یک بازی جدید Fallout با The Show پشیمان نیست

کارگردان و تهیه کننده اجرایی بازی Bethesda Game Studios تاد هاوارد گفت که از عرضه یک بازی Fallout جدید در کنار نمایش در Amazon Prime Video پشیمان نیست. او توضیح داد که فکر می‌کند Fallout به‌عنوان یک فرنچایز به خوبی کار می‌کند و همچنان مثل همیشه مرتبط است.

در مصاحبه ای با Kinda Funny Games، او توضیح داد که استودیو Fallout را به عنوان یک “فرانچایز از بالا به پایین” می بیند، و در مورد اینکه چقدر سالم است یا تعیین می کند که چقدر به جهان در حال حاضر مرتبط است، نگاه می کند. او گفت: “من فکر می کنم ما در آنجا واقعاً خوب عمل می کنیم.” هوارد ادامه داد که Bethesda یک تیم اختصاصی Fallout 76 دارد و به همین دلیل جریان مداوم محتوای Fallout وجود دارد.

در حال پخش: آیا بازی Fallout 76 در سال 2024 خوب است؟

هاوارد توضیح داد که به دلیل موفقیت این مجموعه، افراد بیشتری مایلند محتوای جدید Fallout 76 را امتحان کنند:

“من فکر می کنم آنچه در مورد این لحظه بسیار خوب است دیدن این همه کار در Fallout 76 است. بدانید که بسیاری از افرادی که می شناسید آن را رد کرده اند به دلیل راه اندازی آن، “این برای آن کمی محبوب بوده است هاوارد گفت، سه یا چهار سال، «و مردم می‌آیند و می‌گویند «اوه»، (آنها) واقعاً از این تجربه Fallout لذت می‌برند، و فکر می‌کنم در حال حاضر، تا به امروز، این بیشترین افرادی است که ما داشته‌ایم من تا به حال در این بازی داشته ام و بنابراین با دیدن این همه پاسخ به 76 به خصوص که من هرگز چنین موفقیتی نداشته ام.

در ادامه مصاحبه، هاوارد فاش کرد که استودیو پنج تیم مجزا دارد. افراد به طور مداوم در حال حرکت هستند که به آنها در فرنچایزهای دیگر مانند Elder Scrolls یا Starfield نیاز است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که از مصاحبه به دست آمد، داستان ما را بررسی کنید که در آن توضیح می دهد چرا Fallout 76 دارای crossplay نیست و توسعه آینده Starfield برای اواخر امسال برنامه ریزی شده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر