فیلم The Veil از FX در یک کلیپ جدید دو مامور دولتی را در حال مشاجره بر سر یک تلفن همراه نشان می دهد

The Veil از FX مخاطبان را به دنیای جاسوسی بین المللی در مقیاس شخصی و جهانی می برد. این سریال در مورد مامور سیا ایموگن سالتر (الیزابت ماس) است که وظیفه دارد ادیله الادریسی (یومنا مروان) را به سفری از استانبول به پاریس و لندن ببرد. در همین حین، سالتر تلاش می کند تا ال ادریسی رازی را فاش کند که می تواند جان هزاران نفر را نجات دهد. این سریال همچنین مکس پترسون (جاش چارلز) از سیا و مالک آمار (دالی بنسلاح) از DGSE فرانسه را دنبال می کند که هر دو باید اختلافات آژانس آینده خود را کنار بگذارند تا به ایموگن در انجام ماموریتش کمک کنند.

پیترسون برای سازمان سیا در مبارزه با تروریسم کار می کند و خود را درگیر این ماموریت می بیند. چارلز به GameSpot گفت: “او به نوعی به عنوان یک محرک، یک اخلالگر نوشته شده است. بنابراین او کمی همزن است.” او کمی طنز تیره به ارمغان می آورد، و چیزی که به نظر من جالب است این است که در بالا تعداد زیادی “غزهای شلوغ” وجود دارد، و بسیاری از زبان ها و مسخره کردن افراد نامناسب وجود دارد. زیر همه اینها، نظم و ترتیب زیادی وجود دارد. نظم و انضباط زیاد او یکی از آن دسته از مردانی است که در این دنیا با سابقه نظامی بزرگ شده است، و این کار را برای مدت طولانی انجام می دهد، بنابراین شما احساس می کنید که او قوانین را به خوبی می داند به لبه.

در حال پخش: حجاب – کلیپ اختصاصی

همتای که پیترسون مجبور می شود با او کار کند، آمار است و این دو شخصیت بسیار متفاوتی دارند. بن صلاح توضیح داد: «(عمار) کاملاً حرفه ای است. “شغل او زندگی اوست. او در مرکز تحقیقات بین المللی بزرگ قرار دارد، اما روی زمین نیست. او در دفتر گیر کرده است. بنابراین او احساس درماندگی می کند زیرا نمی تواند با ایموگن در آنجا باشد. او می داند که او و ایموگن این کار را انجام داده اند. یک رابطه پیچیده، عاشقانه و حرفه ای وقتی با این شخصیت آشنا می شویم، می بینیم که او مجبور است با سیا کار کند، و او واقعاً از نماینده آنها، مکس پیترسون، خوشش نمی آید او در حال حاضر عصبی است.

اگرچه The Veil نگاهی جدی به دنیای جاسوسی و جاسوسی است، اما در این سریال کمی ساده لوحانه وجود دارد. می توانید آن را در کلیپ بالا مشاهده کنید که اولین ملاقات پترسون و آمار را نشان می دهد. با این حال، این برخورد به سرعت تبدیل به دعوا بر سر یک تلفن همراه در وسط فرودگاه می شود. بن صلاح گفت: “این یک اتفاق دیوانه کننده است که درست جلوی چشمان او رخ می دهد.” آنها اصلاً حرفه ای نیستند، بنابراین برای عمار یک شگفتی بزرگ است.»

چارلز توضیح داد که همین را نمی توان برای پیترسون گفت. “(خالق) استیون نایت این ایده را معرفی می کند که این بچه ها همه مانند بچه های بزرگ هستند و او خیلی سریع به دعواهای حیاط مدرسه متوسل می شود. من یک مقدار آزادی دارم که بتوانم گاهی اوقات کارهای احمقانه انجام دهم، زیرا فکر می کنم تا آنجا که ممکن است بر اساس واقعیت است.

بخوانید  بازی Sifu بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است

سریال FX The Veil سه شنبه ها از Hulu پخش می شود. قسمت های 1 و 2 هر دو در 30 آوریل در سرویس استریم راه اندازی می شوند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر