تراویس فیمل به بازیگران سریال Dune پیوست

سریال Dune اقتباس شده از رمان Sisterhood of Dune برایان هربرت و کوین جی اندرسون در سال 2012 منتشر شد و اتفاقات آن در دنیای رمان تلماسه فرانک هربرت وقایع سریال تقریباً 10000 سال قبل از آغاز ماجراجویی پاول آتریدیس آغاز می شود. سریال The Dune: The Sisterhood قرار است داستان گروهی مخفی از زنان به رهبری بنی جسرات را دنبال کند که با تسلط بر بدن و ذهن خود به توانایی های خارق العاده ای دست یافته اند.

بعلاوه Dune 2, Warner Bros. و Legendary در حال ساخت سریالی بر اساس رمان های Dune برای HBO Max هستند و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر نقش اصلی مرد سریال Dune مشخص شد. تراویس فیمل، بازیگر وایکینگ ها پس از قرارداد با تلویزیون افسانه ای به جمع بازیگران فیلم Dune: The Sisterhood اضافه شد. فیمل قرار است نقش اصلی مرد این سریال را بازی کند.

تراویس فیمل در فیلم بزرگ شده توسط گرگ ها

تراویس فیمل که بیشتر به خاطر بازی در نقش راگنار لاتبروک در سریال وایکینگ ها شناخته می شود، در آثار دیگری مانند Warcraft، Dreamland، Finding Steve McQueen، Raised by Wolves و Danger Close نیز بازی کرده است. او به تازگی در فیلم ال تونتو، سریال برف سیاه و سریال Boy Swallows Universe جلوی دوربین رفته است.

فیمل در نقش دزموند هارت، یک سرباز کاریزماتیک با گذشته‌ای مرموز که تلاش می‌کند با پرداخت هزینه‌ای در جامعه خواهران، از امپراتور برخوردار شود، بازی می‌کند. علاوه بر سینما، امیلی واتسون شرلی هندرسون، ایندیرا وارما، سارا سوفی بوسنینا، آوفی هیندز، کلویی لی، فائولین کانینگهام و شالوم برون فرانکلینبازیگران دیگری هم هستند که به جمع بازیگران فیلم Dune: The Sisterhood اضافه شده اند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بخوانید  برندگان جوایز گلدن گلوب 2023؛ Fablemans بهترین فیلم است

تلماسه: رمان هنر خواهری

تراویس فیمل بازیگر وایکینگ ها برای ایفای نقش اصلی به جمع بازیگران فیلم Dune: The Sisterhood اضافه شد.

فیلم Dune 2 به کارگردانی دنیس ویلنوو برای 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) برنامه ریزی شده است. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تلماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می کند.

بنی جسرات ماهرانه به دنبال استفاده از سیاست فئودالی و دسیسه های امپراتوری برای پیشبرد برنامه های خود هستند، که در نهایت آنها را به سیاره آراکیس، که ساکنان آن به نام Dune می شناسند، هدایت می کند. جان رنککارگردان برنده 2 جایزه امی برای سریال چرنوبیل، کارگردانی دو قسمت اول سریال Dune: The Sisterhood را بر عهده دارد. ایان آدامو جاننویسنده و تهیه کننده آثاری چون سریال The Haunting of Bly Manor، سریال Empire و The Originals به عنوان نویسنده و مجری برنامه در سریال Dune حضور دارد.