طبق گزارش آمازون، فصل اول Fallout بیش از 65 میلیون بیننده را جذب کرد

Amazon Prime Video فصل دوم Fallout را کمی بیش از یک هفته پس از پخش فصل اول تایید کرده است و نشان می دهد که سریال اصلی مبتنی بر فرنچایز بازی های ویدئویی موفقیت بزرگی است. امروز آمازون فاش کرد که 65 میلیون بیننده این سریال را در 16 روز پس از پخش سریال در 10 آوریل تماشا کرده اند.

از طریق Variety، Fallout دومین عنوان پربیننده پرایم ویدیو از زمان سریال The Lord of the Rings: Rings of Power Season 1 در سال 2022 است. Variety همچنین خاطرنشان می کند که 60 درصد از بینندگان سریال از خارج از ایالات متحده و بریتانیا بودند. از فرانسه و برزیل به عنوان “مرکز محبوبیت نمایش” نام برده می شود.

با این حال، آمازون روش خود را برای شمارش بینندگان Fallout منتشر نکرده است. به عنوان مثال، آمازون اشاره ای نمی کند که چه تعداد بیننده تماشای فصل اول سریال یا حتی یک قسمت کامل را به پایان رسانده اند. صرف نظر از این، به نظر می رسد که محبوبیت Fallout در Prime Video باعث افزایش علاقه به خود بازی های ویدیویی شده است. قیمت‌های بازار ثانویه Fallout 4 برای PS4 در خود Amazon Prime به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

علیرغم تمدید سریع، آمازون جدول زمانی را برای پخش فصل دوم Fallout اعلام نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا تولید فصل دوم قبل از پایان سال 2024 آغاز خواهد شد یا خیر.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Everything New In Fortnite OG - Chapter 4 Season 5 Update Revealed