جف بریجز برای Tron: Ares بازخواهد گشت

زمانی که Tron: Ares برای اولین بار معرفی شد، هم به عنوان یک دنباله مستقل و هم به عنوان فصل بعدی این فرنچایز توصیف شد. با این حال، ظاهراً این فیلم بیش از حد انتظار با گذشته ارتباط خواهد داشت. جف بریجز، ستاره اصلی ترون 1982 و دنباله آن در سال 2010، Tron: Legacy، تایید کرده است که در نقش کوین فلین در کنار جرد لتو در ترون: آرس ظاهر خواهد شد.

از طریق The Playlist، بریجز هنگام حضور در پادکست Film Comment این خبر را اعلام کرد. بریجز گفت: “من این شنبه را ترک می کنم تا در قسمت سوم داستان ترون ایفای نقش کنم.” “من در مورد آن هیجان زده هستم. این دیوانه است. جارد لتو ستاره سوم است و من واقعا مشتاق همکاری با او هستم و کار او را تحسین کرده ام.”

لتو نقش شخصیت اصلی فیلم یعنی آرس را بازی می کند. اما در حال حاضر، هیچ یک از شخصیت های دیگر فاش نشده است. کامرون موناگان، یکی از همبازی های فیلم، اخیراً پیشرفت های دنباله در جلوه های بصری را ستوده است. این نیز چیزی است که بریج به آن دست زد، اگرچه او خاطرنشان کرد که Tron: Ares به تنظیمات عملی بیشتری نسبت به تنظیمات مجازی متمایل خواهد شد.

بریجز گفت: «(من واقعاً هیجان زده هستم) تا ببینم (این بار) از این فناوری برای چه چیزی استفاده می شود. “من شنیده ام که چیزهای هوش مصنوعی کمتری در آنجا وجود دارد. این بیشتر یک مجموعه کاربردی خواهد بود و زیبا به نظر می رسد؛ مجموعه های خوبی وجود دارد که من دیده ام.”

بخوانید  انتشار بازی کارتی کوآپ Persona 5 Royal در سال ۲۰۲۳

از اینکه فلین بزرگ دیسک هویت خود را به پسرش، سم فلین (گرت هدلاند) و کورا (اولیویا وایلد) داد تا به او اجازه دهد تا وارد دنیای واقعی در Tron: Legacy شود، ما تعجب می‌کنیم که کوین چگونه می‌تواند برای دنباله بازگردد. . کوین عقب ماند و ظاهراً در کنار داپلگانجر جوانترش، کلو، نابود شد.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا بازیگران دیگری از Tron یا Tron: Legacy علاوه بر Bridges بازخواهند گشت. بقیه بازیگران Tron: Ares شامل گرتا لی، ایوان پیترز، حسن مینهاج، جودی ترنر اسمیت، آرتورو کاسترو، جیلیان اندرسون و سارا دژاردین هستند.

یواخیم رونینگ کارگردانی فیلم Tron: Ares را بر اساس فیلمنامه ای از جسی ویگوتو و جک تورن بر عهده دارد. این فیلم از جمعه 10 اکتبر در سینماها اکران می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر