تریلر جدید بازی Tekken 8 محتوای فصل اول این بازی را فاش می کند

Bandai Namco در EVO Japan 2024 تریلر جدید بازی Tekken 8 با مکاشفه به روز رسانی های آینده این بازی را مشاهده کنید.

پس از ارائه به‌روزرسانی‌های رایگان و محتوای داستانی جدید برای Tekken 8، Bandai Namco اکنون نقشه راه فصل اول محتوای قبل از بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. یکی از مهم ترین اتفاقاتی که طرفداران بازی منتظر آن هستند، فصل جدید داستان بازی است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین پس از افزودن نامه ادی گوردو (ادی گوردو)، اکنون مشخص است که شخصیت DLC بعدی بازی برای طرفداران Tekken 7 نیز آشنا خواهد بود. لیدیا سوبیسکا لیدیا سوبیسکا، نخست وزیر جوان لهستان، تابستان امسال به بازی اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید:

از یوتیوب تماشا کنید

لیدیا که در بازی قبلی سری Tekken حضور داشت، علاوه بر مسئولیت رسمی، مربی کاراته نیز هست. و او پس از آن است هیهاتی میشیما او از حذف تکن فورس از کشورش در مسابقات مشت آهنین خودداری کرد من وارد شدم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که داستان او این بار چگونه پیش خواهد رفت، به خصوص زمانی که هیهاچی دیگر در اطراف نیست.

همچنین باید جالب باشد که ببینیم این شخصیت در فصل رایگان داستان اصلی بازی چه نقشی خواهد داشت. در این فصل ادی با جین کازاما او دوباره متحد خواهد شد و همچنین در صحنه ای دیگر، نینا ویلیامز ظاهراً با او مبارزه می کند. در مورد دیگر شخصیت های بازی برای فصل اول محتوای آن باید گفت که قرار است شخصیت سوم در پاییز و چهارمین در زمستان وارد بازی شوند.

بخوانید  فورتنایت - یک جزیره علفزار در مرکز همه چیز

علاوه بر این، یک آپدیت جدید بازی در این فصل برای بهبود عملکرد بازی وارد خواهد شد و مرحله جدیدی از بازی در کنار حالت تیراندازی تابستانی در دسترس خواهد بود. بازی Tekken 8 برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S و PC موجود است. این بازی اگرچه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در زمان انتشار بیش از دو میلیون نسخه از بازی فروخت، اما این بازی به دلیل برخی روش های درآمدزایی آن مورد انتقاد برخی کاربران قرار گرفت.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر