فورتنایت – یک جزیره علفزار در مرکز همه چیز

آخرین ماموریت‌های فوری فورتنایت، که به عنوان چالش‌های داستانی نیز شناخته می‌شوند، در بازی به‌صورت زنده در دسترس هستند و برخی از آنها پیچیده‌تر از آن چیزی هستند که این روزها به آن عادت کرده‌اید. اگر می‌خواهید بدانید کجا می‌توانید مکانی را پیدا کنید که سربروس می‌گوید یک اسباب‌بازی جویدنی به جا گذاشته است.در یک جزیره چمنزار در مرکز همه چیز“، ما راه حل شما را در اینجا داریم.

در یک جزیره علفزار در مرکز همه چیز در فورتنایت

هر یک از این اسباب‌بازی‌های جویدنی سربروس که برای عکس‌های فوری این هفته پیدا می‌کنید، از شما می‌خواهد که به نقاط دیدنی در سراسر جزیره بروید و سپس اسباب‌بازی را بیابید. نکته خوبی که باید به آن توجه کنید این است که وقتی به نقطه مناسب رسیدید، نشانگری به شما داده می شود که نشان می دهد کجا باید حفاری کنید، بنابراین تا زمانی که به نقطه مناسب نرسیدید نیازی به حدس زدن نخواهید داشت.

برای این مورد، باید به دریاچه جنوب شرقی Restored Reels بروید. با این حال، دو جزیره کوچک (به ظاهر پوشیده از چمن) در آنجا وجود دارد، و در طول یک مبارزه با آتش، رفتن به جزیره اشتباه و کامل نکردن تلاش خود می تواند آزاردهنده باشد. برای این چالش، شما می خواهید به جزیره کوچکتر و شرقی تر از دو جزیره بروید. ما آن را روی نقشه زیر علامت گذاری کرده ایم.

در یک جزیره علفزار در مرکز همه چیز، راه حل
در یک جزیره علفزار در مرکز همه چیز، راه حل

پس از رسیدن، با کلنگ خود روی نشانگر ضربه بزنید تا “اسباب بازی جویدنی” را بیرون بیاورید و یکی از سه چالش مرتبط را تکمیل کنید. ما همچنین راهنماهایی برای یافتن اسباب بازی جویدنی داریم. نزدیک برف جایی که مردم استخوان های خوشمزه را دفن می کنند و آن زیر آسیاب با نمایی از استیکس. شما حتی می توانید همه آنها را در یک مکان با استفاده از ما پیدا کنید عکس فوری سربروس آلبوم عکس.

بخوانید  اولین تریلر فیلم The Gentlemen بازگشت به دنیای جنایت را نشان می دهد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر