زمان انتشار اولین بسته الحاقی Starfield اعلام شد

تاد هاوارد فاش کرده است که طرفداران چه زمانی باید منتظر بسته الحاقی Shattered Space و به روز رسانی آینده Starfield باشند.

Bethesda مدت‌هاست که قول انتشار ویژگی‌ها و محتوای جدید برای Starfield را داده است، اما جزئیات بیشتری در مورد به‌روزرسانی‌های آینده با طرفداران به اشتراک نمی‌گذارد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که این سازنده از زمان انتشار، از محتوایی رونمایی کرده است. برای مثال، اکنون طرفداران می دانند که چه زمانی باید منتظر انتشار اولین بسته الحاقی Starfield، Shattered Space باشند.

تاد هاوارداخیراً مدیر Starfield در مصاحبه ای با Kinda Funny Games اعلام کرده است که بسته الحاقی Shattered Space قرار است در پاییز 2024 منتشر شود. البته آپدیت بزرگ بعدی برای استارفیلد ویژگی های جدیدی مانند نقشه های شهر را به همراه خواهد داشت. یکی از ویژگی های مورد درخواست بازیکنان از زمان انتشار بازی بوده است. تاد هاوارد در ادامه بیان کرد که به‌روزرسانی آینده شامل موارد جالب بسیاری برای سفارشی‌سازی بیشتر کشتی است.

مدیر Starfield گفت که آپدیت بعدی این هفته اعلام می شود و به زودی از طریق Steam Beta در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بنابراین انتظار می رود این به روز رسانی در هفته های آینده برای همه بازیکنان عرضه شود. Bethesda راه های جدیدی برای سفر به Starfield در به روز رسانی های آینده اضافه خواهد کرد. پشتیبانی کامل رسانه ای نیز در زمان نامعلومی از سال 2024 به این بازی نقش آفرینی علمی تخیلی اضافه خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی جدید Palworld حول حالت Arena متمرکز شده است