نحوه افزایش عرضه لباس فروشی در بین اربابان اربابان

روستاییان شما در اربابان مانور نیازهای متعددی دارند که باید برآورده شوند. یکی از آنها ربطی به حس قرون وسطایی آنها از مد دارد. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه ساخت لباس در Manor Lords است.

نحوه ساخت لباس در Manor Lords

لباس ها و لباس های روزمره به لطف مکانیک عرضه در غرفه لباس Manor Lords وارد بازی می شوند. اینها محصولات نهایی هستند که در بازار شهر به فروش می رسند. در نهایت، رعایت این نیاز به شما این امکان را می دهد توطئه های Burgage و سطح مستعمره خود را ارتقا دهید.

عرضه غرفه لباس (رتبه 1): کتانی، چرم یا نخ

اگر زمین سرقت سطح 1 دارید، نیاز به تامین مجدد غرفه لباس را متوجه خواهید شد. این شامل داشتن یک غرفه در بازار است که یکی از محصولات زیر را به فروش می رساند: کتان، چرم یا نخ.

از بین این سه، چرم ساده ترین ساخته شده است:

  • یک طرح سرقت سطح 1 را انتخاب کنید و روی دکمه گسترش حیاط خلوت (به عنوان مثال نماد چکش و چرخ دنده) کلیک کنید.
  • آلونک بز را انتخاب کنید که قیمت آن 25 است ثروت منطقه ای. گسترش آلونک بز بطور منفعلانه مکان های مخفی ایجاد می کند.
  • به گزینه Construction -> Industry بروید و کارخانه چرم سازی را بسازید. این به 4x چوب نیاز دارد.
  • دباغی پوست را به چرم تبدیل می کند. خانواده منصوب به این ساختمان نیز به طور خودکار غرفه ای برای فروش چرم در بازار برپا می کنند.
  • مطمئن شوید که بازار به دیگر زمین‌های بورگیج سطح 1 شما متصل است، این امر نیازهای عرضه غرفه‌های پوشاک را برآورده می‌کند.
بخوانید  دیزنی پلاس این عنوان را به لطف یک کمپین آنلاین حذف نخواهد کرد
وقتی صحبت از کاردستی لباس در Manor Lords می شود، آلونک بز، بز است.
وقتی صحبت از کاردستی لباس در Manor Lords به میان می آید، آلونک بز همان بز است.

عرضه غرفه پوشاک (طبقه 2): کتانی، رنگ، کت و غیره

شما هنوز باید لباس های بیشتری را در Manor Lords بسازید، به خصوص برای رفع نیازهای عرضه غرفه های لباس برای قطعه های Tier 2 Burgage، این بار باید یک غرفه در بازار وجود داشته باشد که کفش، لباس یا کت می فروشد.

پیشنهاد می کنیم برای این مرحله کفش درست کنید:

  • یک پلات بورگاژ سطح 2 را انتخاب کنید.
  • پسوند باغ کارگاه پینه دوز را انتخاب کنید. این هزینه 5 برابر ثروت منطقه ای و 5 برابر تخته است.
  • کارگاه کفاشی به ازای هر 2 برابر چرم، 1 برابر کفش می سازد. از آنجایی که قبلاً مواد چرمی می ساختید، مطمئناً مازاد خواهید داشت.
  • در نهایت باید غرفه ای را ببینید که در بازار کفش می فروشد. این الزامات لباس سطح 2 را برآورده می کند و در صورت برآورده کردن سایر شرایط، راه را برای ارتقای دیگری هموار می کند.
مواد چرمی حاصل از دباغی در نهایت برای ساخت کفش استفاده می شود.
مواد چرمی حاصل از دباغی در نهایت برای تولید کفش استفاده می شود.

تمام است: اینگونه است که شما با الزامات عرضه غرفه لباس Manor Lords برای محل اقامت مسکونی خود مواجه می شوید. اگر مواد و کالاهای تولید شده را بررسی کرده اید، پیشنهاد می کنیم راهنمای ما را در این زمینه مطالعه کنید غذا و ale.

Manor Lords در حال حاضر یک بازی دسترسی اولیه است. به این ترتیب، مکانیک ها و ویژگی های خاص ممکن است هر از گاهی تغییر کنند. در عین حال، می توانید سایر نکات و استراتژی ها را در ما بررسی کنید مرکز راهنما.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر