دیزنی پلاس این عنوان را به لطف یک کمپین آنلاین حذف نخواهد کرد

اخبار مربوط به هاوارد واکنش شدید طرفداران دیزنی و جامعه LGTBQ+ را برانگیخت، به خصوص با حذف این موارد که همزمان با آستانه ماه غرور و انتشار بازسازی لایو اکشن The Little Mermaid در همان روز توسط دیزنی انجام شد.

مستندی با محوریت هاوارد اشمن که به سادگی هاوارد نامیده می‌شود، از سال 2021 در دیزنی پلاس پخش می‌شد و قرار بود تا زمانی که طرفداران تجمع کردند و شرکت تصمیم خود را تغییر داد، از بین رفت. ضرب الاجل گزارش ها. دیزنی مجموعه‌ای از عناوین را منتشر کرد که قرار بود تا پایان ماه مه منتشر شوند، از جمله مجموعه‌های دنباله‌ای Willow و دیگر فیلم‌های اصلی‌اش.

اشمن با موسیقی خود نقشی اساسی در نجات استودیو انیمیشن دیزنی ایفا کرد و با پری دریایی کوچولو در سال 1989 به آغاز به اصطلاح رنسانس دیزنی کمک کرد. نبردهای اشمن با تهیه کننده جفری کاتزنبرگ چیزی شبیه یک افسانه در میان حلقه های تاریخ انیمیشن اشمن با کاتزنبرگ در مورد اینکه باید «بخشی از دنیای شما» را در فیلم نگه دارد، بحث هایی داشت، چیزی که کاتزنبرگ می خواست.

این مستند زندگی اشمن را که نه تنها با موفقیت پری دریایی کوچولو بلکه با فیلم‌های بلند بعدی Beauty and the Beast و علاءالدین، تأثیری نمادین بر نسلی از خود بر جای گذاشت، می‌تاباند. اشمن بر اثر عوارض ناشی از ویروس ایدز در سال 1991 در سن 40 سالگی درگذشت. او قبل از اکران فیلم زمانی که فوت کرد یک سویشرت Beauty and the Beast به تن داشت. این فیلم به یاد او تقدیم شده است.

بخوانید  Call Of Duty: Warzone Mobile نسخه 100 دلاری Backbone "Prestige" را دریافت می کند که شامل این پاداش ها می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر