نسخه ی نمایشی The Lies Of P در سه روز گذشته بیش از یک میلیون بار دانلود شده است



اخیراً افراد زیادی به بازی Neowiz’s Souls، Lies of P علاقه مند شده اند. این نسخه آزمایشی تنها در سه روز گذشته از یک میلیون دانلود عبور کرده است.

از زمان انتشار نسخه ی نمایشی قابل بازی، تجربه ی اجرای بازی اکثراً نقدهای مثبتی دریافت کرده است. در حال حاضر دارای 4.3/5 در فروشگاه Xbox است و جایگاهی در بین 100 بازی برتر Steam به دست آورده است. علاوه بر این، Lies of P به بیش از 170000 بازدید در توییچ رسیده است و اکنون در بین ده بازی برتر پیش‌سفارش شده پلی‌استیشن قرار دارد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، مدیر پروژه جیوون چوی این را در مورد بازخورد مثبت از دمو گفت:

“تیم Lies of P سخت کار کرده است تا یک تجربه نمایشی ارائه دهد که انتظارات شما را برآورده کند، و دیدن پاسخ مثبت بسیار خوشحال کننده است! ما مشتاقانه منتظر دریافت بازخورد در حین اجرای نسخه ی نمایشی هستیم، بنابراین به دریافت آنها ادامه دهید، و ما بهترین تجربه ممکن Lies of P را در 19 سپتامبر منتشر خواهیم کرد.”

نسخه ی نمایشی اکنون در دسترس است و می توانید آن را از سایت دانلود کنید فروشگاه بازی، سیگار کشیدنیا فروشگاه ایکس باکس. برای محتوای بیشتر Lies of P، داستان ما را در مورد اینکه چگونه تیمی از مددرها دنیای Bloodborne را به Lies of P می آورند و داستان ما با جزئیات همه چیزهایی که تاکنون در مورد آن می دانیم را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  رقابت پرهیجان بچه‌پرچمدارها؛ مقایسه گلکسی S23 FE و ناتینگ فون ۲ [تماشا کنید]
تحریریه مجله بازی یک گیمر