ایجاد یک برند رسانه ای جدید توسط نویسنده و سازنده بازی های GTA

پس از نزدیک به چهار سال دوری از صنعت بازی، دن هاوزر با تاسیس یک شرکت جدید به این صنعت بازگشت.

نظر کاربران یک گیمر درباره بازگشت دن هاوزر به صنعت سرگرمی چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

سه کلمه کلیدی “داستان سرایی. بشردوستی. “خشونت ماوراء ال از بازی‌های ویدیویی، ورود این گروه به ساخت بازی‌های ویدیویی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد، حتی اگر به موقع باشد، اکنون فقط می‌توان منتظر اعلامیه‌های بیشتر این شرکت بود.

در عوض، پیگیری ایده های اصلی و بنیادی برند راک استار در دهه 90 و اوایل دهه 2010، که یک برند رسانه ای متفاوت و انقلابی، شبیه به لیبل های موسیقی معروف آمریکایی است، به عنوان هدف Absurd Ventures تلقی می شود.

دیروز، Dan Hauser، یکی از بنیانگذاران Rockstar Games، از ایجاد Absurd Ventures خبر داد. شرکتی که مجموعه‌های نوآورانه جدیدی را در تمامی رسانه‌های ویدیویی و سرگرمی ایجاد خواهد کرد پیش از این، در سال 2021، اخباری مبنی بر ضبط یک شرکت مستقل با این نام توسط هاوزر در رسانه‌های مختلف منتشر شد، خبری که در آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد آینده حرفه‌ای این نویسنده وجود نداشت. پس از ترک سریال Rockstar در سال 2019 برای طرفداران نمایش داده نشد.

علاقه مندان به آثار قبلی هاوزر هم اکنون می توانند برای شرکت در رویدادها و اخبار غیرمنتظره این تیم در آینده به وب سایت این شرکت رسانه ای مراجعه کرده و ایمیل خود را ثبت کنند. Absurd Ventures نیز برای آشنایی مخاطبان با سفر فکری هنرمندان این برند، ویدیوی تبلیغاتی مرموز و منحصر به فردی را منتشر کرده است که می توانید آن را در صفحه رسمی این سریال در یوتیوب مشاهده کنید.

بخوانید  بلیزارد Warcraft: Orcs And Humans، Warcraft 2 و Diablo را در Battle.net راه اندازی کرد.

برخی از طرفداران نیز بر این باورند که ایده فعلی کسب و کار این برند شبیه به نحوه فعالیت شرکت های خلاقانه ای مانند Annapurna Interactive نیست و در آینده ورود این برند به عرصه هایی مانند عرضه و پشتیبانی از بازی های مستقل و مستقل یا حتی انتشار براندازان و شورت های هنری بسیار محتمل به نظر می رسد. .

هاوزر که به‌عنوان نویسنده و خالق برخی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی، مانند GTA IV و سری Red Dead Redemption شناخته می‌شود، درباره ایجاد برند Absurd Ventures می‌گوید: «ساخت دنیاهای جدید و بیان زیبا و شگفت‌انگیز. داستان‌ها در هر رسانه‌ای، در هر زمان. این هدف اصلی ما در ایجاد سرمایه‌گذاری‌های پوچ است.

از زمان انتشار این خبر گمانه زنی های زیادی در مورد فعالیت این برند رسانه ای مستقر در منطقه سانتا مونیکا در کالیفرنیا در بین کاربران و گیمرها به راه افتاده است. البته، به نظر می رسد برخلاف اینکه لزلی بنزیس، کارگردان و رئیس سابق تیم سازنده بازی های GTA و Red Dead Redemption، از زمانی که در سال 2016 به صورت آزاد کار کرد و استودیوی بازی سازی Build a Rocket Boy را تاسیس کرد تا کجا پیش رفته است، هاوزر اکنون قصد دارد مستقیماً با آن مقابله کند. او Rockstar ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر