تریلر منظره خیانت و توطئه در بیگانگان: فرود تاریک

نظر شما درباره تریلر جدید Aliens: Dark Descent چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی اکشن استراتژی Aliens: Dark Descent هفته آینده منتشر خواهد شد. این بازی توسط استودیوی Tyndalos Interactive ساخته شده است و کمپانی Focus Entertainment آن را منتشر خواهد کرد. داستان بازی به سبک فیلم‌های این سری روایت می‌شود و پس از آن یو‌اس‌اس اورتاگو روی لته می‌افتد. چون زنومورف ها شروع به تجمع و حمله کردند.

بازی The Aliens: Dark Descent قرار است در تاریخ 30 ژوئن (20 ژوئن) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

همانطور که در تریلر داستانی Aliens: Dark Descent می بینیم، شخصی که احتمالاً باربارا پرایس به عنوان رهبر مستعمره Weyland-Yutani است، قصد دارد از زنومورف ها برای به دست آوردن قدرت، پول و اهداف دارویی استفاده کند. در همین حال، مائکو هیز، دستیار پرایس، از این هدف احساس خوبی ندارد و می خواهد در مقابل رئیس خود بایستد. در همین حال، پروتکل سربروس از خروج کشتی از سیاره جلوگیری می کند. هیز برای زنده ماندن باید با گروهبان جوناس هارپر و تیم تفنگداران دریایی اش کار کند.

استودیو Tindalus Interactive تریلر جدیدی از Aliens: Dark Descent منتشر کرده است که در آن شاهد خیانت، توطئه و وحشت هستیم.