بلیزارد Warcraft: Orcs And Humans، Warcraft 2 و Diablo را در Battle.net راه اندازی کرد.



بلیزارد Warcraft: Orcs & Humans، Warcraft II: Tides of Darkness و Diablo اصلی را مجدداً منتشر کرد. Bataille.net. بازی های کلاسیک دهه 90 اکنون در لانچر بلیزارد در دسترس هستند.

هر سه عنوان جزو اولین بازی هایی هستند که توسط بلیزارد منتشر شده است، به طوری که Warcraft: Orcs & Humans در سال 1994 اولین بازی Warcraft بود که توسط این شرکت توسعه یافت و عنوانی پیشگامانه در بازی های استراتژی زمان واقعی آن دوران بود. هر دو عنوان Warcraft از پیشگامان حالت‌های چند نفره در بازی‌های RTS بودند، و انتشار مجدد Battle.net همچنان به شما اجازه می‌دهد با دوستان خود روبرو شوید.

انتشار مجدد Warcraft 2: Tides of Darkness در سال 1995 همراه با نسخه بسط آن، Beyond The Dark Portal، و فایل های بازی حاوی کتابچه راهنمای کامل اصلی بازی است که بلیزارد نیز دارای آن است. آنلاین دانلود شده است.

بازی منتشر شده در کنار اولین نسخه از Battle.net بلیزارد، Diablo در سال 1997، نیز در این هفته مجدداً در Battle.net منتشر شد. اولین بازی از مجموعه محبوب بلیزارد، دیابلو، بازیکنانی را می بیند که در سیاه چال ها پرسه می زنند تا شیاطین را بکشند و غارت جمع کنند. این بازنشر همچنین همراه با کتابچه راهنمای اصلی بازی، شامل یک فهرست و مروری بر تاریخچه جهان است که می توانید آن را نیز آنلاین را اینجا پیدا کنید.

بلیزارد در اکتبر 2023 توسط مایکروسافت خریداری شد، پس از یک فرآیند طولانی نظارتی که معامله عظیم 69 میلیارد دلاری را بررسی کرد. از زمان نهایی شدن این قرارداد، مایکروسافت اعلام کرد که تقریباً 1900 نفر را در بخش بازی خود اخراج می کند. در حالی که مشخص نیست دقیقا چه تعداد از این کارمندان از Activision-Blizzard آمده‌اند، بازی بقای بلیزارد که قبلا اعلام شده بود به دلیل اخراج‌ها لغو شد.

بخوانید  نمایش فضای تاریک بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر جدید

تحریریه مجله بازی یک گیمر