نمایش فضای تاریک بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened در تریلر جدید

دانلود فیلم آپارات

تریلر جدید بر روی کارآگاه معروف شرلوک هلمز و همراه وفادارش جان واتسون تمرکز دارد. این تریلر عناصر ترسناک گوتیک بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened را به نمایش می گذارد و بینشی از محیط های ترسناک و برخی از مکانیک های گیم پلی مرتبط با تحقیقات ارائه می دهد. شکی نیست که این نسخه نسبت به نسخه اصلی پیشرفت‌های بصری قابل توجهی دارد، اما صداگذاری آن بی‌نقص نیست و همچنان نیاز به کار دارد.

Frogwares تریلر جدیدی از بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened منتشر کرده است تا فضای ترسناک بازی را به نمایش بگذارد.

Sherlock Holmes: The Awakened از Frogwares در زمان عرضه در سال 2007 موفقیت چندانی نداشت، اما سازنده بازی به دنبال تغییر آن با یک بازسازی است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که استودیو فراگورز تریلر جدیدی از این بازی ماجراجویی ترسناک منتشر کرده است. تریلر نگاهی اجمالی به انتظارات بازیکنان از این بازسازی می دهد.

مدتی پیش استودیو Frogwares از پایان مراحل توسعه بازسازی Sherlock Holmes: The Awakened خبر داد. این بازی در تاریخ 22 آوریل (11 فروردین) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است.

بخوانید  کشتار با اره برقی تگزاس افسانه ترسناک را به DLC آینده اضافه می کند