تد لسو به زودی برای تماشای بدون اپل تی وی پلاس در دسترس خواهد بود

Apple TV+ طی سال‌ها رشد چشمگیری داشته است، اما تعداد کمی از نسخه‌های اصلی آن به اندازه تد لاسو شناخته شده‌اند. این سریال در طول سه فصل خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، به‌دلیل نویسندگی قوی، داستان‌های دل‌انگیز، فهرست بازیگران همه‌ستارگان، و بازی خیره‌کننده ستاره اصلی آن، جیسون سودیکیس. این مجموعه فقط برای پخش از طریق Apple TV+ در دسترس است، اما به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا پیش‌سفارش‌های Ted Lasso: The Complete Series در Blu-ray اکنون در آمازون به صورت زنده در دسترس هستند.

Blu-ray شامل هر سه فصل و 34 قسمت این سریال خواهد بود و به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ماجراهای تد لاسو را دنبال کنید.

ویژگی های خاص

هنوز هیچ ویژگی خاصی اعلام نشده است، اگرچه اگر قبل از انتشار Blu-ray اطلاعات بیشتری در مورد محتوا یا ویژگی های پشت صحنه بدانیم تعجب نخواهیم کرد.

تد لاسو شخصیت همنام را پس از استخدام برای مدیریت یک تیم فوتبال لیگ برتر انگلیس دنبال می کند. تنها تجربه مربیگری او به عنوان یک مربی فوتبال دانشگاهی است و همانطور که می توانید تصور کنید، او برای این کار نسبتاً مجهز نیست. بسیاری از فیلم‌های کوتاه بزرگ در طول سه فصل معرفی می‌شوند، از جمله لوید گریفیث، آرلو جیمز وایت و جف استلینگ.

بخوانید  رونمایی از محتواهای فصل اول بازی MultiVersus

تد لاسو، این کاراکتر به لطف مثبت بودن رادیکال خود به یک محبوب اینترنتی تبدیل شده است. هر هفته در طول اجرای برنامه، مربی سالم دیدگاهی را ارائه می‌کرد که به ندرت در برنامه‌های تلویزیونی مدرن نمایش داده می‌شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر