معرفی بازی رومیزی اقتباس شده از سری Gears of War

کمپانی Steamford Games از سری بازی های رومیزی Gears of War رونمایی کرد که در سال در سال 2023 منتشر خواهد شد.

به طور خلاصه، بازی قبلی به این صورت بود که می تواند یک ایده کلی از بازی تخته استمفورد به دست دهد: “انتخاب کنید چگونه نقاط قوت خود را در حین انجام تجربیات روایی خاص، هر کدام با یک هدف و چیدمان منحصر به فرد، توسعه دهید. هر برد یا باخت روی محتویات دست شما در سناریوی بعدی تاثیر می گذارد که در نهایت تجربه شما از بازی را تحت تاثیر قرار می دهد.

شخصیت های سری Gears of War

توجه داشته باشید که به مناسبت شانزدهمین سالگرد سریال Gears of War، ائتلاف اعلام کرد که با نتفلیکس برای ساخت یک فیلم لایو اکشن و یک سریال انیمیشن برای بزرگسالان همکاری خواهد کرد.

مانند بسیاری از بازی‌های کارتی، بازی تخته‌ای Gears of War احتمالا به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دست خود را انتخاب کرده و با بازی‌های اضافه شده سازگار شوند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند در هر زمان در طول بازی تاکتیک های خود را تغییر دهند، که برای نشان دادن خلاقیت و قدرت استراتژیک آنها ضروری است.

این معرفی به جز زمان تقریبی انتشار این بازی رومیزی اطلاعات دیگری منتشر نکرده است. اگرچه اطلاعات مربوط به این بازی محدود است، اما از تصاویر تبلیغاتی یک کتابچه قوانین قابل مشاهده است که احتمالا نحوه عملکرد بازی را توضیح می دهد.لازم به ذکر است که استمفورد گیمز سابقه ساخت اقتباس های دسکتاپ از مجموعه هایی مانند Elden Ring، Horizon Zero را دارد. Dawn، Dark Souls، Resident Evil، Doyle Me Cry و Monster Hunter World.

بخوانید  فیلم تا سپیده دم در حال آماده سازی توسط آنابل: کارگردان خلاق و فیلمنامه نویس

استیمفورد گیمز از همکاری با مایکروسافت و استودیو کوالیشن برای انتشار یک بازی رومیزی در سری Gears of War خبر داد. سازنده استودیوی برنامه خودتان Gears of War: The Card Game در توییتر معرفی شد و وعده داد که Lancers و Luxets را در سال 2023 روی میز بیاورد.

به نظر می رسد امسال سال شلوغی برای استمفورد خواهد بود. زیرا آنها همچنین در حال کار بر روی اقتباس Elden Ring و Runescape برای انتشار در سال 2024 هستند. سال 2020 بود که برای اولین بار خبر بازی رومیزی Gears of War شنیده شد و قرار بود این بازی در همان سال منتشر شود. با این حال طی دو سال گذشته هیچ خبری از آن منتشر نشده است.