ویدیویی از بازی جدید نقش آفرینی علمی تخیلی پلی استیشن فاش شده است

ساعاتی پیش ویدئوی کوتاهی منتشر شد که به نظر می رسد بازی نقش آفرینی علمی تخیلی جدید سونی را نشان می دهد که توسط XDev یکی از استودیوهای زیرمجموعه این شرکت ژاپنی در حال توسعه است. در این کلیپ 6 ثانیه ای دیدگاه سوم شخص نشان داده شده است که در واقع سرباز یا فضانوردی را در حال مشاهده یک موجود زنده بزرگ در حال بالا رفتن از یک ساختمان عجیب به تصویر می کشد.

دانلود از آپارات

یک کلیپ کوتاه منتشر شده است و گفته می شود که این ویدیو در واقع یک RPG علمی تخیلی از استودیوی XDev سونی است.

به گفته افشاگران، این پروژه بدون نام در مراحل اولیه توسعه است. برخی از جزئیات نشان می دهد که بازی توسط Unreal Engine ساخته شده است 5 در دست ساخت و توسعه آن است این توسط XDev و یک توسعه دهنده ناشناس دیگر ساخته شده است. این اثر می تواند از قدرت خلاقانه ای که به ساخت Death Stranding، Returnal و Detroit: Become Human کمک کرد، ببالد.

طبیعتا از آنجایی که بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، این ویدیو بسیار کلی به نظر می رسد. کما اینکه در این بازی از برخی المان های دیگر آثار محبوب مانند Gears of War و Copper Effect استفاده شده است که باعث شده برخی از کاربران توییتر و Reddit از نام Gears of Effect استفاده کنند. این احتمال وجود دارد که این بازی یکی از آثار متعدد سرویس لایو سونی باشد که گزارش شده این کمپانی قصد دارد تا سال آینده آن را عرضه کند. او 2026 دارد.

بخوانید  Fallout 76 افزایش بی سابقه ای در تعداد کاربران Steam داشته است

علاوه بر این، این موجود غول پیکر در حال حرکت در یک ساختمان بیگانه است که می تواند نشانه ای از حمله بیگانگان باشد. حتی می توان بازی را شبیه به Shadow of the Colossus دانست و یک سرباز مدرن باید دشمنان بزرگ و به شدت تهدید کننده را شکست دهد. در هر صورت می توان ویدیو را به طرق مختلف تفسیر کرد و باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم.

برخی به شوخی و کنایه می گویند این بازی تلاشی برای رقابت با Starfield است که به صورت انحصاری برای PC و Xbox منتشر خواهد شد. اما به طور کلی در این ویدیوی کوتاه می توان به نکات زیادی پی برد. به عنوان مثال شخصیت ویدیو در جاده ای فرسوده است که حس آثار آخرالزمانی را القا می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر