بازگشت Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در بازی های مورد انتظار Famitsu

از طرفی استودیوی بازی سازی کپکام دو نماینده در این جدول دارد. هر دو بازی Street Fighter 6 و Resident Evil 4 بازسازی شده در نیمه پایین جدول ویرایش شده توسط Famitsu قرار دارند. دوستان عزیز میتونید ادامه بدید cمورد انتظارترین بازی های مجله Famitsu را در شماره جدید کشف کنید.














رتبه اسم بازی تعداد آرا
1 The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom 742 رای
2 فاینال فانتزی 16 583 رای
3 نشان آتش درگیر 438 رای
4 پیکمین 4 345 رای
5 Final Fantasy 7 Revival 281 رای
6 بازی Resident Evil 4 270 رای
7 مسافر هشت پا 2 201 رای
8 اوشیرو 196 رای
9 استریت فایتر 6 191 رای
ده صحبت 127 رای

یکی از قسمت های قابل توجه و جالب مجله فامیتسو، رتبه بندی مورد انتظارترین آثار دنیای بازی توسط کاربران و خوانندگان این مجله است. هم اکنون طی آخرین اخبار بازی، با انتشار نسخه جدید این مجله، جدول مذکور در اختیار کاربران قرار گرفته است. نکته قابل توجه بازگشت The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به رتبه اول این نمودار است. برای چند هفته متوالی، این اثر و فاینال فانتزی 16 در نیمه بالای جدول قرار گرفته اند و تقابل تنگاتنگی با هم دارند.

نظر شما چیه؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

در طول چارت بازی های پرطرفدار هفتگی مجله Famitsu، نسخه جدید بازی Zelda توانست رتبه اول این نمودار را دوباره به دست آورد.

با این حال، آخرین بازی Final Fantasy 16 با اختلاف قابل توجهی در رتبه دوم قرار دارد. این نظرسنجی بین 8 دسامبر (17 دسامبر) تا 14 دسامبر (23 دسامبر) انجام شده است. علاوه بر این، باید گفت که به جز آخرین نسخه از سری بازی های Zelda، چندین بازی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ نیز رتبه های برتر جدول را به خود اختصاص دادند. دو بازی Fire Emblem Engage و پیکمین 4 به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کرد.

جالب اینجاست که Final Fantasy 16 تنها نماینده Square Enix در لیست اعلام شده نیست و دو بازی Final Fantasy 7 Rebirth و Octopath Traveler 2 در رتبه بندی مورد نظر در رتبه های پنجم و هفتم قرار گرفت. همچنین بازی کنید Forspoken که مدت زیادی از انتشار رسمی آن نمی گذرد، رتبه دهم را به خود اختصاص داد.

بخوانید  انتشار نیو گیم پلاس و Mission Replay برای بازی مرد عنکبوتی ۲ پیش از پایان سال