بازی مبارزه‌ای جدید Mech RPG سطح 5 ممکن است خارش Gundam شما را خنثی کند

Developer Level 5 بازی جدید مکانیکی RPG خود را با نام Megaton Musashi W: Wired منتشر کرده است. این بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ در دسترس است.

این بازی اولین بار در نوامبر 2021 در ژاپن بر روی کنسول ها منتشر شد و اکنون راه خود را در سطح بین المللی باز کرده است. در ابتدا قرار بود در سال 2023 عرضه شود، اما به تعویق افتاد و پیش‌سفارش‌ها در اوایل این ماه در 11 آوریل آغاز شد.

داستان مرد جوانی به نام یاماتو ایچیدایجی در سال 2118 را دنبال می کند. نیروهای بیگانه به نام دراکتور تقریباً تمام بشریت را از بین برده اند و این به او و خلبانان ربات غول پیکرش به نام روگز بستگی دارد که دوباره زمین را تسخیر کنند.

Megaton Musashi W: Wired یکی از چندین پروژه ای است که سطح 5 در حال حاضر در حال توسعه است. Inazuma Eleven: Victory، Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time و Decapolice همگی قرار است امسال اکران شوند. فقط Fantasy Life در حال حاضر تاریخ انتشار ثابتی دارد که برای اکتبر تعیین شده است.

Level 5's Vision 2024: For the World's Children قرار بود در این ماه پخش شود، اما به تابستان موکول شد. این شرکت هیچ دلیلی برای تاخیر اعلام نکرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیل اسپنسر در مورد قرارداد Activision و سیاست Xbox در مورد بازی های انحصاری صحبت می کند