فیل اسپنسر در مورد قرارداد Activision و سیاست Xbox در مورد بازی های انحصاری صحبت می کند

با این حال، ایکس باکس به پرورش و توسعه بازی های انحصاری ادامه خواهد داد. اسپنسر به طور خاص خطاب به استارفیلد گفت: «فکر نمی‌کنم هرگز گفته باشم استارفیلد انحصاری ایکس‌باکس نخواهد بود… فکر می‌کنم چیزی که گفتم این بود که ما آن را به صورت موردی انجام خواهیم داد. ما قرار نیست بازی هایی را که روی پلتفرم های دیگر هستند حذف کنیم.” اسپنسر همچنین اشاره کرد که فکر می‌کند هوش مصنوعی نیروی مثبتی برای بازی در آینده خواهد بود.

او بار دیگر تاکید کرد که خرید اکتیویژن بلیزارد در اصل مربوط به Call of Duty نیست، بلکه هدف آن رشد سبد موبایلی این شرکت است. “[Mobile] بزرگترین پلتفرم بازی روی کره زمین است… برای ما منطق واقعاً با چگونگی به دست آوردن قابلیت های بیشتر در تلفن همراه شروع شد؟» او درباره خود Call of Duty اظهار نظر کرد و گفت: «ما می خواهیم جایی که مردم بتوانند Call of Duty بازی کنند، افزایش دهیم. مثل Minecraft.” او همچنین ادعا کرد که برخی از حالت ها یا لوازم آرایشی در Call of Duty منحصر به ایکس باکس نخواهد بود.

در یک مصاحبه جدید، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، دلایل خرید Activision Blizzard و سیاست این شرکت در مورد انحصار کنسول را توضیح داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فیل اسپنسر در گفتگو با XboxOn ادعا کرد که Xbox بر روی نمایشگاه ژوئن متمرکز شده است، اما اخبار بیشتری در راه است. اسپنسر همچنین اشاره کرد که Everwild، از توسعه دهنده Rare، هنوز در حال توسعه است. اسپنسر در پاسخ به سوالی درباره پاسخ به خرید اکتیویژن بلیزارد گفت: “برای جامعه ایکس باکس، انتظارات زیادی برای صنعت وجود دارد، و من فکر می کنم درست است، سوالاتی وجود دارد. خوب، این به چه معناست… چه تاثیری بر رقابت خواهد داشت؟”

بخوانید  آغاز فروش کارت گرافیک چینی MTT S80 16GB