هیچ صحبتی در مورد تغییر نقش کانگ فاتح در دنیای سینمایی مارول وجود ندارد

در چند هفته گذشته، مارول استودیو با یک بحران بزرگ مواجه شده است. اخیرا جاناتان میجرز، بازیگر نقش کنگ فاتح در Ant-Man and the Wasp: Quantumania، پس از حمله فیزیکی به یک زن 30 ساله در آپارتمانی در شهر نیویورک دستگیر شد. دادستان ها چند هفته ای است که در حال بررسی این پرونده هستند و وکیل میجرز می گوید که او بی گناه است و این حادثه در حال بررسی است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونوضعیت جاناتان میجرز ظاهراً در شرف پیچیده شدن است.

در هر صورت ممکن است ناگهان همه چیز تغییر کند و مارول استودیو نیز تصمیم به توقف همکاری با جاناتان میجرز بگیرد، اما ظاهرا تجربه گذشته دیزنی و مارول مانع از تصمیم گیری سریع و عجولانه در این لحظه شده است. گفته می‌شود که میجرز قبلاً صحنه‌هایی را برای نقش کانگ فاتح در فصل دوم لوکی فیلم‌برداری کرده است، اما با توجه به زمان زیادی که قبل از فیلمبرداری در Avengers: Dynasty آغاز می‌شود، احتمالاً مارول برای انتخاب بازیگر عجله دارد. کانگ حداقل برای آینده قابل پیش بینی. نزدیک نیست

کانگ فاتح در Ant-Man and the Wasp: Quantumania

در ابتدا، جف اسنایدر در پادکست The Hot Mic گفت که مارول استودیو و دیزنی تصمیم گرفته‌اند فعلاً از این قرارداد فاصله بگیرند، اما در حال حاضر بازیگری شبیه به Majors برای نقش کنگ و بازیگرانی مانند ستاره دامسون، ادریس، در نظر گرفته‌اند. Snowfall توسط مارول برای جایگزینی Majors با بازیگرانی شبیه ادریس برای نقش کنگ در نظر گرفته شده است.

در حالی که استودیوی مارول به دنبال جایگزینی برای جاناتان میجرز بوده است، گزارش جدید نشان می دهد که هنوز مشخص نیست بازیگر کانگ فاتح تغییر کند یا خیر.

بخوانید  تریلر فیلم Gran Turismo کمپ تمرینی بازیکنان دیوید هاربر را نشان می دهد

امروز، Deadline گزارش داد که Entertainment 360 و آژانس تبلیغاتی Lede Company که مدت‌ها با جاناتان میجرز کار می‌کردند، تصمیم گرفتند همکاری خود را با این بازیگر پایان دهند. با این حال، میجرز اخیراً پیام‌هایی از قربانی ارسال کرده است که نشان می‌دهد زن او را تهدید کرده است و پرونده او را پیچیده‌تر کرده است. اما ددلاین گفت که در حال حاضر هیچ بحثی در مورد تغییر بازیگر کانگ فاتح در استودیو مارول یا دیزنی وجود ندارد و آنها در حال بررسی چگونگی شکل گیری پرونده و تحقیقات هستند.