پیش‌سفارش‌های Star Wars Outlaws زنده هستند – پاداش‌های انحصاری، دسترسی زودهنگام و موارد دیگر

ماجراجویی جنگ ستارگان جهان باز، Star Wars Outlaws، برای PS5، Xbox Series X|S، PC و Ubisoft+ در راه اندازی شد. 30 آگوست. پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در همه پلتفرم‌ها به‌صورت زنده انجام می‌شوند و چندین جایزه پیش‌سفارش نیز قابل دریافت است. اگر شما Star Wars Outlaws at Target را پیش خرید کنید، یک قاب انحصاری استیل بوک دریافت خواهید کرد. در GameStop می توانید با پیش‌سفارش خود، لباس‌های انحصاری درون بازی دریافت کنید. اما حتی اگر از هیچ یک از این خرده فروشان سفارش ندهید، می توانید پاداش های هیجان انگیز در بازی کسب کنید. طرفداران جنگ ستارگان بزرگ نیز می خواهند این را بررسی کنند نسخه طلایی جنگ ستارگان Outlaws، که شامل دسترسی زودهنگام و چندین توسعه پس از راه اندازی است. و حتی امکان اجرای بازی چند روز زودتر. مانند بسیاری از بازی‌های منتشر شده توسط یوبی‌سافت، چند نسخه (تاکنون) از Star War Outlaws موجود است که هر کدام محتوای اضافی خود را دارند، بنابراین ما تمام نسخه‌های بازی و همچنین پاداش‌های مختلف را در زیر گردآوری کرده‌ایم. پیش سفارش.

جایزه پیش‌سفارش یاغی‌های جنگ ستارگان

جایزه پیش‌سفارش DLC Star Wars Outlaws Kessel Runner
جایزه پیش‌سفارش DLC Star Wars Outlaws Kessel Runner

اگرچه همه نسخه‌های Star Wars Outlaws دارای چند جایزه پیش‌سفارش هستند، پاداش‌های خاصی که دریافت می‌کنید بین نسخه‌ها متفاوت است. تمام نسخه ها شامل بسته DLC Kessel Runner است که شامل پوسته سفینه فضایی Trailblazer و پوسته سریعتر است.

با پیش‌سفارش نسخه‌های فیزیکی نسخه‌های استاندارد یا طلایی Star Wars Outlaws در Target، یک قاب انحصاری Steelbook با یک آستین منحصربه‌فرد نیز به عنوان جایزه رایگان دریافت خواهید کرد.

جایزه پیش‌سفارش انحصاری Steelcase Star Wars Outlaws را هدف قرار می‌دهند
جایزه پیش‌سفارش انحصاری Steelcase Star Wars Outlaws را هدف قرار می‌دهند

علاوه بر این، پیش‌سفارش‌های Star Wars Outlaws Gold و Digital Ultimate Editions شامل دسترسی به بازی سه روز زودتر از 27 آگوست است. همچنین می توانید برای Ubisoft Plus (ماهانه 18 دلار) ثبت نام کنید تا بدون هزینه اضافی به نسخه Ultimate در رایانه شخصی دسترسی داشته باشید. قیمت از 27 آگوست

Star Wars Outlaws که توسط Massive Entertainment توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است، بین The Empire Strikes Back و Return of the Jedi می گذرد. این بازی به جای بازخوانی وقایع جنگ داخلی کهکشانی یا گسترش افسانه‌های جدی، یک شخصیت کاملاً جدید به نام کی وس و همراه درویدش نیکس را دنبال می‌کند که در تلاش برای دزدی غول‌پیکر علیه سندیکاهای جنایتکار کهکشان هستند.

بازی دو نفر یاغی را به چندین سیاره جهان باز می برد که بازیکنان می توانند آزادانه در آنها کاوش کنند، از جمله مکان های قابل تشخیصی مانند Tatooine و همچنین جهان های کاملاً جدید پر از شخصیت های اصلی. خوشبختانه، علیرغم گستره وسیعی که دارد، سازندگان بازی اطمینان می دهند که کمپین اصلی Star Wars Outlaw طولی «قابل مدیریت» خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی قبل از عرضه، حتماً تمام پوشش‌های ما در Star Wars Outlaws را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر