تریلر اخیر بازسازی Silent Hill 2 کیفیت واقعی بازی را نشان نمی دهد


مدیر استودیو Team Blubber می گوید تریلر اخیر بازسازی Silent Hill 2 کیفیت واقعی این بازی را نشان نمی دهد.

در جریان رویداد PlayStation State of Play بود که تریلر کمپین Silent Hill 2 فاش شد. اما طرفداران واقعاً آن را دوست نداشتند. در زمان نگارش مقاله، در کانال یوتیوب پلی استیشن با نزدیک به یک میلیون بازدید، این تنها تریلر است. 54 درصد لایک دریافت کرد و تقریباً 29500 نفر از 64000 نفر آن را دوست نداشتند.

در مصاحبه ای با Inwestorzy.tv، یک کانال خبری لهستانی، پیوتر بابینودر مورد این بازخورد از سرپرست تیم چاق سوال شد. او گفت که این تریلر نشان دهنده کیفیت واقعی و اصلی بازی نیست و این نظرات منفی به دلیل این تریلر منتشر شده است. بابینو به شوخی گفت: «این نظرات منفی را خودم نوشتم. اما به طور جداگانه مسئولیت بخش بازاریابی بر عهده ما نیست. این کاملا به شریک ما بستگی دارد [کونامی] شرق. واضح است که این تریلر نشان دهنده هویت اصلی بازی نیست.

وی ادامه داد: این تریلر نه نشان دهنده نسخه قبلی بازی است و نه وضعیت فعلی آن، ما در تلاش هستیم تا این دیدگاه احساسی از بازی منتشر شده در 22 سال پیش را به طور کامل منعکس کنیم. به خودی خود، نظر آنها کاملاً تغییر خواهد کرد.”

بازسازی Silent Hill 2 برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد. اما از آن زمان تا کنون اخبار زیادی از این بازی نداشتیم.این استودیو اخیراً از طرفداران خواسته است که تا تکمیل مراحل ساخت بازی صبور باشند. Babineau پیش از این در مارس 2023 اعلام کرده بود که ساخت این بازی در مراحل پایانی خود قرار دارد.

بخوانید  بهترین فودکورت های چهارگوشه تهران: از پالادیوم تا چارسو
تحریریه مجله بازی یک گیمر