به نظر می رسد RPG رومیزی Shin Megami Tensei بالاخره به غرب می آید


بدون اخطار، پیش‌سفارش برای ترجمه انگلیسی کتاب قوانین RPG رومیزی Shin Megami Tensei این هفته در آمازون پخش شد. The Shin Megami Tensei: The Role-Playing Game از سال 1993 در ژاپن وجود داشته است و در طول سال ها ویرایش ها و بازنگری های زیادی را پشت سر گذاشته است، اما هیچ نسخه ای به زبان انگلیسی بومی سازی نشده است و ظاهر ناگهانی نسخه انگلیسی در آمازون را هیجان انگیزتر می کند. .

نه سگا، نه آتلوس و نه ناشر کتاب قوانین جزئیات کامل انتشار را اعلام نکرده اند، اما صفحه فروشگاه آمازون نشان می دهد که نسخه پشت جلدی انگلیسی Shin Megami Tensei: The Role Playing Game – Tokyo Conception با قیمت 50 دلار در 20 فوریه 2024 عرضه می شود. انتشارات LionWing به عنوان ناشر فهرست شده است. این شرکت قبلاً نسخه های انگلیسی دیگر بازی های رومیزی ژاپنی مانند Embryo Machine، Gun and Gun، Convictor Drive و غیره را بومی سازی و منتشر کرده است.

جلد نسخه های ژاپنی کتاب قوانین Shin Megami Tensei: The Roleplaying Game - Tokyo Conception و گسترش آن Mala Underground.
جلد نسخه های ژاپنی کتاب قوانین Shin Megami Tensei: The Roleplaying Game – Tokyo Conception و گسترش آن Mala Underground.

Shin Megami Tensei: The Roleplaying Game – Tokyo Conception چهارمین نسخه از بازی نقش آفرینی رومیزی است و بر اساس جهان و مفاهیم گیم پلی Shin Megami Tensei III: Nocturne ساخته شده است. ابتدا در سپتامبر 2004 در ژاپن منتشر شد و چند ماه بعد با گسترشی به نام Mala Underground دنبال شد. باید دید که آیا نسخه انگلیسی شامل مواد بسط خواهد شد یا خیر. پنجمین و آخرین نسخه بازی، Shin Megami Tensei TRPG Mato Tokyo 200X، در سال 2005 در ژاپن منتشر شد اما به نظر نمی‌رسد بخشی از نسخه انگلیسی آن باشد.

بخوانید  Hollow Knight: Silksong به تعویق افتاد

در هر صورت، به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند پس از اتمام بازی، ماجراجویی‌های رومیزی آلوده به شیطان خود را ایجاد کنند. Shin Megami Tensei: The Role Playing Game – Tokyo Design نسخه انگلیسی راه اندازی در 20 فوریه 2024.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر