بسته خیریه جدید JRPG Humble شامل 7 بازی به قیمت 15 دلار است



اگر تا به حال یک بازی RPG بازی کرده اید و فکر می کنید “کاش می توانستم به ماجراجویی بروم که دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند”، خوب، اکنون به لطف بسته جدید خیریه می توانید هر دو پرنده را با یک حرکت شمشیر خود بکشید. JRPG از Humble. THE با بسته JRPG با DT1 مبارزه کنید شامل حداکثر هشت بازی رایانه شخصی و کدهای تخفیف است و بخشی از تمام فروش ها به JDRF برای کمک به ماموریت خود در درمان و تحقیق دیابت نوع 1 می رسد.

بسته بندی در دو طبقه قیمتی موجود می باشد. گزینه پایه 10 دلاری شامل کدهای Steam برای RPG جمع آوری هیولا است Nexomon: انقراضماجراجویی کاغذی الهام گرفته از ماریو Bug Fables: The Everlasting SaplingRPG استراتژی خدای تاریکو تواریخ عیودن: ظهور–پیمایش جانبی Metroidvania اکشن-RPG پیش درآمدی برای جانشین معنوی آینده Suikodon، Eiyuden Chronicles: Hundred Heroes. علاوه بر بازی ها، کدی را نیز دریافت می کنید 25٪ تخفیف اشتراک Humble Choice.

با پرداخت 15 دلار، بسته 9 موردی کامل را دریافت می‌کنید که شامل بازی‌های سطح پایه و کوپن، به علاوه ناهنجاری های ماتو، Symphony of War: Nephilim Sagaو لبه ابدیتو کوپن تخفیف 45 درصدی دیگر DLC Symphony of War Legends گسترش این تقریباً 170 دلار بازی با تنها 15 دلار است. تمام کلیدهای بازی خریداری شده در بسته نرم افزاری از طریق Steam بازخرید می شوند و کدهای تبلیغاتی در فروشگاه Humble قابل بازخرید هستند.

THE با بسته JRPG با DT1 مبارزه کنید برای هر کسی که به دنبال بازی های RPG بیشتری برای بازی در زمستان است عالی است، اما فقط تا 21 دسامبر در دسترس است، بنابراین تا می توانید آن را از فروشگاه آنلاین Humble تهیه کنید. اگر به دنبال معاملات بیشتری مانند این هستید، بسیاری از بازی‌های RPG، brawlers، و بازی‌های مبارزه‌ای مبتنی بر مجموعه‌های انیمیشن محبوب در Fanatical به فروش می‌رسند، Super Mario RPG تنها به ۵۰ دلار (معمولاً ۶۰ دلار) در eBay کاهش می‌یابد، و می‌توانید در هزینه‌های آن صرفه‌جویی کنید. پیش خرید عناوین آینده مانند Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy و Dragon’s Dogma 2 برای رایانه شخصی.

بخوانید  Battlefield Mobile برای ارائه بهتر فرنچایز "Vision" لغو شد

با تواضع T1D با JRPG مبارزه کنید! بسته

حداقل 10 دلار بپردازید

حداقل 15 دلار بپردازید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر