ریزر نسخه های جدید Xbox و PS5 هدست پرچمدار Blackshark V2 Pro خود را معرفی کرد

Razer در حال به روز رسانی هدست Blackshark V2 Pro خود با دو نوع جدید مخصوص کنسول است که برای پشتیبانی از صدای فضایی در PS5 و Xbox طراحی شده اند. مدل های جدید اکنون با قیمت 200 دلار در فروشگاه اینترنتی آمازون، Best Buy و Razer در دسترس هستند.

مدل‌های جدید پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بلک‌شارک V2 پرو، هدست‌های بی‌سیم با درایورهای صوتی 50 میلی‌متری و میکروفون یک طرفه قابل جدا شدن هستند. هر دو از اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز از طریق دانگل USB-C یا بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کنند و عمر باتری تا 70 ساعت را ارائه می دهند.

هدست های بی سیم Razer Blackshark V2 Pro Xbox و PlayStation Wireless
هدست های بی سیم Razer Blackshark V2 Pro Xbox و PlayStation Wireless

اگرچه مشخصات اولیه یکسان است، اما مدل ها از پلتفرم های مختلفی پشتیبانی می کنند. مدل پلی استیشن با PS5، PC، Mac و موبایل کار می کند و از صدای فضایی سه بعدی PS4 پشتیبانی می کند.

از سوی دیگر، نسخه ایکس باکس با Xbox Series X|S، Xbox One، PS5، PS4، PC، Mac و موبایل کار می کند، اما فقط از صدای فضایی Windows Sonic در Xbox Series X|S، Xbox One و Windows پشتیبانی می کند. 10/11.

هر مدل در سیاه یا سفید موجود است، اگرچه انواع سفید فقط در وب سایت Razer یا Best Buy موجود است.

  • Razer Blackshark V2 Pro Wireless – PlayStation (مشکی)
  • Razer Blackshark V2 Pro Wireless – PlayStation (سفید)
  • Razer Blackshark V2 Pro Wireless – Xbox (مشکی)
  • Razer Blackshark V2 Pro Wireless – Xbox (سفید)
Razer Blackshark V2X
Razer Blackshark V2X

در کنار هدست‌های جدید PlayStation و Xbox Blackshark V2 Pro، Razer هدست Blackshark V2 X خود را با مدل‌های خاص پلی‌استیشن و ایکس‌باکس به‌روزرسانی می‌کند. V2 با وجود تفاوت در پشتیبانی از فرمت صوتی فضایی، Xbox و PlayStation Blackshark V2 0.5mm. می توانید هدست سیمی Blackshark V2 X PlayStation و Xbox را از فروشگاه اینترنتی آمازون و ریزر تهیه کنید.

بخوانید  Diablo 4 - راهنمای معاوضه اسلحه بربر و تخصص بربرها

تحریریه مجله بازی یک گیمر