لاجیتک اولین صفحه کلید بازی بی سیم خود را با 60 درصد معرفی کرد

این هفته، لاجیتک یک صفحه کلید گیمینگ فشرده جدید به نام لاجیتک G Pro X 60 Lightspeed را معرفی کرد. این کیبورد در تاریخ 16 آوریل با قیمت 180 دلار عرضه می‌شود و پیش‌سفارش هم اکنون در فروشگاه آنلاین لاجیتک در دسترس است.

G Pro x 60 Lightspeed اولین صفحه‌کلید بی‌سیم 60 درصدی لاجیتک است، به این معنی که کلیدهای جهت‌نما، صفحه اعداد یا یک ردیف کلید F ندارد. این باعث کاهش شلوغی روی میز شما می‌شود ( صفحه کلید فقط 11.5 اینچ عرض و چهار اینچ عمق) در حالی که تمام کلیدهایی را که معمولاً برای بازی یا تایپ استفاده می کنید حفظ می کنید.

لاجیتک G Pro X 60 Lightspeed
لاجیتک G Pro X 60 Lightspeed

لاجیتک جی پرو و ​​ایجاد ماکروها و میانبرها برای طرح ساده‌تر آن. علاوه بر عملکردهای نرم‌افزاری، کنترل‌های رسانه و چرخ صدا نیز در کیبورد تعبیه شده است. همچنین از کنترل نور RGB از طریق Logitech Lightsync پشتیبانی می کند که از طریق کلیدهای PBT دو شات می درخشد.

G Pro X 60 Lightspeed از سوئیچ‌های GX نوری استفاده می‌کند که فشارهای کلید را با استفاده از نور به جای فعال‌سازی مکانیکی ثبت می‌کنند. در حالی که اکثر صفحه‌کلیدهای بازی از سوئیچ‌های مکانیکی استفاده می‌کنند زیرا عموماً سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر هستند، لاجیتک ادعا می‌کند که سوئیچ‌های نوری GX دوام بهتری نسبت به سوئیچ‌های مکانیکی دارند و زمان پاسخ ورودی ۱ میلی‌ثانیه‌تر و سریع‌تر از سوئیچ‌های نوری استاندارد دارند.

در مورد اتصال، G Pro X 60 Lightspeed از اتصالات بی سیم یا بلوتوث 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند و تا 65 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. همچنین از طریق کابل شارژ USB-C جداشدنی شش فوتی از اتصالات سیمی پشتیبانی می کند.

بخوانید  Assassin's Creed Red دارای انیمیشن ها و پارکور جدید خواهد بود

لاجیتک جی پرو می توانید در وب سایت لاجیتک پیش خرید کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر