بازگشت جف بریجز در Tron 3 با انتشار تصویری تایید شد

والت دیزنی با انتشار عکسی جف بریجز را در این نقش تایید کرد کوین فلین در ترون آرس بازخواهد گشت.

فیلمبرداری و تولید Tron: Ares هنوز در ونکوور کانادا ادامه دارد به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونیکی از بازیگران اصلی سریال Tron برای قسمت سوم آن تایید شد. والت دیزنی با انتشار تصویری تایید کرد که جف بریجز در نقش کوین فلین در ترون آرس بازخواهد گشت. در این تصویر Bridges در حال خواندن اسکریپت است و حاوی اطلاعات اضافی نیست:

جف بریجز بازیگر کوین فلین فیلمنامه ترون آرس را می خواند

با این حال، بازگشت گرت هدلاند در نقش سم فلین و اولیویا وایلد در نقش کورا در فیلم Tron: Ares هنوز تایید نشده است. جف بریجز در مورد بازگشتش گفت که هیجان زده است زیرا فیلم نسبت به Tron Ares از CGI و حتی هوش مصنوعی کمتری استفاده می کند و همچنین مشتاق همکاری با جرد لتو است. او قبلاً از استفاده گسترده از جلوه های ویژه در Tron: Legacy انتقاد کرده بود، اما طبق تصاویر فاش شده، Tron: Ares از مدل های واقعی لباس شخصیت هایش استفاده می کند.

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم‌های Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و Maleficent: Mistress of Evil نیز کارگردانی Tron 3 را بر عهده دارد. جسی ویجتو و جک تورن آنها مسئول نوشتن فیلمنامه ترون 3 بودند. اولین فیلم ترون در سال 1982 اکران شد و پس از آن Tron: Legacy در سال 2010 اکران شد. این فیلم بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

فیلم Tron: Ares برای اکران در تاریخ 10 اکتبر 2025 (18 اکتبر 1404) برنامه ریزی شده است. جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شخصیت منفی و منفی، گرتا لی، کامرون ماناهان، سارا دژاردینز، جودی ترنر اسمیت، جیلیان اندرسون، آرتورو کاسترو و حسن مینهاج از جمله بازیگرانی هستند که در ترون 3 حضور دارند و ایفای نقش می کنند. پرداخت

بخوانید  تعمیر لوازم خانگی با 1 سال گارانتی و نرخ اتحادیه توسط دکتر آچار

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر