سریال Scooby-Doo: Live-Action وارد نتفلیکس می شود

از زمانی که جو روبی و کن اسپیرز سگ ناطق و همراهان نوجوانش را برای اولین سریال انیمیشن فرنچایز در سال 1969 ساختند، اسکوبی دو دوباره راه‌اندازی و تفسیرهای مجدد زیادی صورت گرفته است. اکنون Scooby-Doo: The Live Series -Action به نتفلیکس می‌رود. سفارش فیلمنامه به سریال

Deadline داستان را شکست و همچنین فاش کرد که سریال جدید توسط گرگ برلانتی، Berlanti Productions و Warner Bros تولید خواهد شد. تلویزیون جاش آپلبام و اسکات روزنبرگ، هر دو تهیه کننده اجرایی سریال کابوی بی باپ نتفلیکس، نسخه جدید اسکوبی و دوستان را ساختند که به عنوان “به روز رسانی کارتون محبوب” توصیف می شود.

سریال اصلی انیمیشن و بیشتر نمایش‌های بعدی آن حول محور اسکوبی، بهترین دوستش شگی راجرز و دوستانشان فرد جونز، دافنه بلیک و ولما دینکلی می‌چرخید. آنها با هم به سراسر کشور سفر می کنند و اسرار ماوراء طبیعی را حل می کنند که معمولاً معلوم می شود پیرمردانی با لباس های هالووین هستند. با این حال، تعدادی از تجسم‌های سریال در دهه‌های پس از پخش اولین سری، عناصر ماوراء طبیعی واقعی را به کار گرفته‌اند.

مهمترین اقتباس لایو اکشن اسکوبی دو تا به امروز، فیلم بلند سال 2002 بود که فردی پرینز جونیور در نقش فرد، سارا میشل گلار در نقش دافنه، متیو لیلارد در نقش شگی، لیندا کاردلینی در نقش ولما و نیل فانینگ در نقش اسکوبی بازی کردند. دنباله، Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed، در سال 2004 وارد بازار شد و همان بازیگران را حفظ کرد. تمام فیلم‌های لایو اکشن بعدی اسکوبی دو یا برای شبکه کارتون یا مستقیم به دی‌وی‌دی ساخته شده‌اند.

بخوانید  به‌روزرسانی Warhammer 40K: Darktide قصد دارد تکمیل ماموریت‌ها و ساختن کاردستی‌ها را با ارزش‌تر کند.

برلانتی، سارا شچتر و لی لندن ردمن در کنار اپلبام، روزنبرگ، آندره نمک و جف پینکنر، تهیه‌کنندگی Scooby-Doo: The Live-Action Series را بر عهده خواهند داشت. این نمایش در حال حاضر تاریخ انتشار یا پنجره تولید ندارد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر