به‌روزرسانی Warhammer 40K: Darktide قصد دارد تکمیل ماموریت‌ها و ساختن کاردستی‌ها را با ارزش‌تر کند.

هواداران شکایت کردند در مورد ریزتراکنش‌های بازی، مشکلات فنی، پیشرفت ناامیدکننده و تقریباً فقدان داستان کامل از زمان عرضه، و در حالی که Blessings of the Omnissiah حداقل به جنبه پیشرفت Darktide می‌پردازد، بسیاری از بازیکنان هنوز از وضعیت کلی بازی ناراضی هستند. نظرات منفی در Steam در مورد اینکه چگونه Darktide احساس می‌کند ناتمام است یا اینکه علی‌رغم انتشار کامل بازی هنوز در دسترسی اولیه است، اظهار نظر می‌کنند.

Fatshark اخیراً در پاسخ به بازخورد طرفداران تصمیم گرفت به‌روزرسانی‌های آینده محتوا و همچنین نسخه‌های کنسول Darktide را به تاخیر بیاندازد.

مارتین والوند، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران فتشارک در بیانیه ای نوشت: «در چند ماه آینده، تنها تمرکز ما پاسخ دادن به بازخوردهایی است که بسیاری از شما دارید. به طور خاص، ما بر روی ارائه یک سیستم جامع ساخت، یک حلقه پیشرفت با ارزش تر تمرکز خواهیم کرد و به کار بر روی ثبات بازی و بهینه سازی عملکرد ادامه خواهیم داد.

بازیکنان از زمان عرضه به دلیل ناتوانی در به دست آوردن تجهیزات مورد نظر خود شکایت داشتند، زیرا عمدتاً شامل نشستن در کنار فروشنده‌ای بود که سلاح‌های تصادفی ذخیره می‌کرد و منتظر بودند تا فروشنده موجودی خود را تازه کند. توسعه‌دهنده Fatshark تا حد زیادی با این به‌روزرسانی این مشکل را برطرف کرده است، زیرا بازیکنان می‌توانند هر زمان که بخواهند یک نسخه پایه از هر نوع سلاحی را که قفل آن را باز کرده‌اند از Armory Exchange خریداری کنند.

Blessings، بخش کلیدی پایان بازی Darktide، اکنون می‌تواند استخراج شود و نعمت‌های سلاح در Sanctuary of the Omnissiah اصلاح شود و به بازیکنان کنترل بیشتری بر پیشرفت خود می‌دهد. یکی دیگر از سیستم‌های بدخیم، Requisitorium Sire Melk، نیز اصلاح شده است. چالش های آن به طور کلی در حال حاضر آسان تر است و پاداش هایی که ارائه می دهد بهبود یافته است.

بخوانید  Returnal سومین سالگرد خود را با یک رمان گرافیکی، یک کتاب هنری و یک انیمیشن کوتاه جشن می گیرد

ماموریت های بیشتری در هر زمان از طریق هیئت ماموریت در دسترس خواهند بود که با وصله شماره 4 شروع می شود، که به یکی دیگر از شکایات رایج طرفداران می پردازد. Emote ها نیز اضافه شده اند تا بازیکنان بتوانند در قسمت مرکزی بازی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

پچ شماره 4، برکات Omnissia، بسیاری از جنبه های پیشرفت Darktide را بازسازی می کند. برای شروع، بازیکنان همیشه پس از انجام یک ماموریت، یک سلاح یا ابزار جدید دریافت می کنند، که به طرز عجیبی تا به حال اینطور نبوده است. انجام ماموریت های با دشواری های بالاتر، شانس دریافت یک آیتم کمیاب بالاتر را افزایش می دهد.

آخرین به‌روزرسانی Warhammer 40K: Darktide تغییرات بزرگی را در نحوه درآمد بازیکنان و تجهیزات مد به ارمغان می‌آورد و به نظر می‌رسد گامی در مسیر درست برای عنوانی باشد که به دلیل احساس ناقص بودن به شدت مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پچ یادداشت ها همچنین شامل لیست بلندبالایی از تغییرات تعادل سلاح و رفع اشکال است. دریافت آپدیت، حداقل با قضاوت در بازی subreddit، تا حد زیادی مثبت به نظر می رسد. با این حال، استقبال مثبت از به روز رسانی منجر به تغییر عمده ای در نظرات کاربران از این بازی نشد سیگار کشیدنکه به طور کلی با بررسی های اخیر «بیشتر منفی» ترکیب شده اند.

بخوانید  بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ | ۲۰ اثر مورد انتظار