راز غیبت شخصیت مهم فیلم های سونیک در سری ناکلز

غیبت بازیگر اصلی فیلم های سونیک در سریال Knuckles شبکه پارامونت پلاس زیر سوال رفته است.

مدتی پیش هر شش قسمت از سریال Knuckles بخشی از فیلم های Sonic the Hedgehog از شبکه پارامونت پلاس پخش شد. ادریس البا او صداپیشگی ناکلز را بر عهده داشت و بسیاری از شخصیت های فیلم های سونیک از جمله خود سونیک در آن ها ایفای نقش کردند، اما در این بین، نقش مهم ترین شخصیت فیلم های سونیک را تام واچوفسکی بر عهده داشت. جیمز مارسدن در طول 6 قسمت سریال با وجود اینکه اشاره هایی به او شده بود اما حضور نداشت.

محتمل ترین حدس برای عدم حضور او در سریال Knuckles دستمزد بالای این بازیگر نسبت به بودجه سریال است. با این حال، سریال Knuckles به دلیل شخصیت هایی که با استفاده از CGI و جلوه های ویژه سینمایی خلق شده بودند بسیار گران بود، به خصوص که پروژه های تلویزیونی در مقایسه با آثار بزرگ سینمایی بودجه محدودی دارند. بنابراین، دستمزد مارسدن که انتظار می رفت بیشتر از سایر همکارانش باشد، ممکن است خارج از محدوده پروژه باشد.

Knuckles برای مبارزه در Sonic the Hedgehog 2 آماده می شود

البته جیمز مارسدن با تلویزیون بیگانه نیست و پیش از این در سریال هایی مانند Jury Duty، Westworld و 30Rock بازی کرده است، اما به نظر می رسد که پارامونت پلاس نخواسته یا نتوانسته هزینه ای برای حضور او در این سریال بپردازد. با این حال، این سریال بیش از هر کس دیگری بر روی خود ناکلز تمرکز می کند زیرا او سعی می کند دوستان جدیدی پیدا کند، با دشمنان جدیدی روبرو شود و سعی کند هدف واقعی خود را در خانه جدیدش پیدا کند.

بخوانید  در اینجا چیزی است که به زودی Game Pass را ترک می کند، از جمله GTA 5

اگرچه مارسدن در سریال Knuckles غایب است، اما در سومین فیلم سونیک در نقش تام واچوفسکی در کنار بازیگران قبلی سریال مانند جیم کری او به عنوان دکتر روباتنیک بازگشته است. ادریس البا، ادی پیترسون، جولیان بارت، اسکات ماسکدی، الی تیلور، کریستوفر لوید و کری الویس آنها در سریال Knuckles بازی می کنند.

سریال Knuckles بین رویدادهای Sonic the Hedgehog 2 و 3 اتفاق می افتد و ماجراهای Knuckles را دنبال می کند که وید ویپل را در راه مبارزه با Echidna آموزش می دهد. جف فاولر، براندون تراست، جورما تاکون و کارول پناهگاه آنها قسمت های مختلفی از Knuckles و را کارگردانی کردند جان ویتینگتون، برایان چاتر، و جیمز مادژسکی آنها همچنین به عنوان نویسنده کار می کردند. ادریس البا، نیل اچ. موریتز، توبی آشر و تورو ناکاهارا آنها همچنین تهیه کنندگان اجرایی این پروژه بودند.

Sonic the Hedgehog 3 در 30 دسامبر 1403 (20 دسامبر 2024) اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر