در اینجا چیزی است که به زودی Game Pass را ترک می کند، از جمله GTA 5



مایکروسافت حذف Game Pass را برای نیمه اول ژانویه 2024 تایید کرده است و پنج عنوان از جمله Grand Theft Auto V از کاتالوگ خارج می شوند. این قبلا گزارش شده بود و اکنون تایید شده است.

بازی جهان باز محبوب Rockstar در تاریخ 5 ژانویه از کاتالوگ خارج می شود. این بازی چندین بار از کتابخانه Game Pass اضافه و حذف شده است، که مربوط به ورود اولیه آن به کاتالوگ اشتراک 2020 است. Take-Two، شرکت مالک Rockstar و سری GTA گفته است که آنها با این مدل مشکل دارند. اشتراک ، اما همچنان بازی ها را به صورت موردی به سرویس هایی مانند Game Pass می آورد.

در حال پخش: خرابی تریلر Grand Theft Auto 6 (GTA VI).

در 15 ژانویه، چهار بازی دیگر از Game Pass خارج خواهند شد، از جمله Garden Story، MotoGP 22، Persona 4 Golden و Persona 3 Portable.

طرفداران سری Person هنوز به Persona 5 Tactica در Game Pass دسترسی دارند، در حالی که Persona 3 Reload در ماه فوریه به Game Pass می آید.

مایکروسافت معمولاً عناوین را در دو موج از Game Pass حذف می‌کند، بنابراین در اواخر ماه دوباره به GameSpot مراجعه کنید تا ببینید چه بازی‌های دیگری در این ماه حذف می‌شوند.

از نظر اضافه شدن به کتابخانه Game Pass برای ژانویه 2024، Assassin's Creed Valhalla و Resident Evil 2 در این ماه وارد کاتالوگ می شوند.

حذف Game Pass برای نیمه اول ژانویه 2024

5 ژانویه

  • Grand Theft Auto V– ابر، کنسول

15 ژانویه

  • داستان باغ – ابر، کنسول، رایانه شخصی
  • MotoGP 22: ابر، کنسول، رایانه شخصی
  • Persona 4 Golden – ابر، کنسول، کامپیوتر
  • Persona 3 Portable – ابر، کنسول، کامپیوتر
تحریریه مجله بازی یک گیمر