تریلر گیم پلی Prince of Persia: The Lost Crown اولین باس فایت بازی را نشان می دهد


تریلر گیم پلی بازی Prince of Persia: The Lost Crown صحنه ابتدایی بازی و اولین باس فایت را نشان می دهد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown یکی از بازی های بزرگی است که در این ماه توسط یوبی سافت منتشر خواهد شد. این بازی که اولین بازی از این سری پس از انتشار بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands در سال 2010 محسوب می شود، در اختیار رسانه هایی مانند Game Informer قرار گرفت تا تقریباً 20 دقیقه از گیم پلی اولیه بازی را نمایش دهد. قبل از انتشار بازی پرداخت می توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

توجه: مرحله اول بازی به طور کامل در این ویدیو ارائه شده است.

دانلود از آپارات

در این ویدئو، سارگون و جاودانه های دیگری مانند منولیاس و اورود در حال نبرد با سربازان امپراتوری کوشان در میانه نبرد دیده می شوند. در گیم پلی این بازی، بازیکنان می توانند پس از حمله و انجام حرکات مختلف، به سرعت حرکت کنند که منجر به درگیری و درگیری گروهی می شد. علاوه بر این، در این بازی می توانید در حین پریدن، دشمنان را به دیوار ضربه بزنید که نبردهای هیجان انگیزی را برای این بازی به ارمغان آورد.

در این مرحله از بازی با باس فایتی به نام ژنرال اوویشکا مواجه می شویم که سارگون اولین توانایی ویژه خود به نام Rush of the Simurgh را در اینجا و پس از حدود دو ساعت گیم پلی دریافت می کند.این ویژگی امکان حرکات ناگهانی (داش) در آهنگ ها را فراهم می کند. که انیمیشن آن بازی دیواری را در بازی های کلاسیک این مجموعه به یاد می آورد.

بخوانید  قوی ترین شخصیت های انیمه که باید بشناسید!

آویزان کردن از لباس و تیراندازی به سرباز دشمن در سارگون در شاهزاده ایرانی: تاج گمشده

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه (28) برای PS4، Xbox One، PC، Nintendo Switch، PlayStation 5 و Xbox Series X | Xbox Series S منتشر شد. دموی رایگان این بازی نیز از 11 ژانویه (21 دسامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. مراحل ساخت این بازی در ماه گذشته به پایان رسید و مدت زمان تجربه بازی حدود 25 ساعت گفته می شود. مشخص نیست این دوره مربوط به محتوای اصلی بازی خواهد بود یا به مراحل فرعی بازی، در هر صورت به نظر می رسد این بازی محتوای زیادی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر