بابی کوتیک کیفیت پایین بازی های اکتیویژن بلیزارد را مقصر می داند


اخیراً گروهی از اعضای سابق اکتیویژن بلیزارد تصمیمات بابی کوتیک را دلیل کار ضعیف و نارضایتی کارکنان این شرکت عنوان کردند.

بابی کوتیک در دوران ریاست وی در اکتیویژن بلیزارد وی از چهره های جنجالی محسوب می شد و به نظر می رسد این بحث ها تا پس از جدایی وی از این شرکت ادامه داشته باشد. در همین راستا، سازندگانی که قبلاً به ساخت بازی در اکتیویژن بلیزارد مشغول بودند، در مورد نحوه عملکرد کوتیک و تصمیمات آن و بنابراین تأثیر آن بر آثار مختلف صحبت کردند.

کریستین پالکاین سازنده که قبلا در استودیو Demonware روی Call of Duty کار می‌کرد، در توییتی گفت: «تصمیمات بابی کوتیک بازی‌های ما را بدتر کرده است. در ماه اول کار، متوجه شدم که او یکی از کارمندان را تهدید به قتل کرده است. در جلسه ای که در این مورد برگزار شد، هیچ کس نمی خواست حرفش را باز کند تا اینکه من در حضور همه خواستار اخراج او از شرکت شدم.

در ابتدا، اتهاماتی علیه بابی کوتیک برای تهدید به مرگ در اواخر سال 2021 مطرح شد که طی آن بسیاری از اعضای Activision Blizzard خواستار استعفای او شدند.

در انتظار اندی بلفوردمدیر سابق ارتباطات Overwatch 2 توضیح داد که چگونه اعضای توسعه دهندگان این بازی “ماهها قبل” به روسای اکتیویژن بلیزارد هشدار دادند که انتشار بازی منجر به نظرات منفی کاربران خواهد شد، اما رهبران پاسخی ندادند. وی در این باره گفت:

زمانی که قصد داشتیم بازی Overwatch 2 را در Steam منتشر کنیم، توسعه دهندگان ماه ها قبل به ما هشدار دادند که بازخوردهای منفی زیادی دریافت خواهیم کرد. ما برای کمک به ما اطلاعات، جزئیات و منابع بیشتری درخواست کردیم، اما همه این درخواست ها با وجود مخالفت من با قرار دادن اعضای گروه در معرض محتوای سمی در پلتفرم، مدیریت محتوای استیم به اعضای گروه ارتباطات واگذار شد. بدون تردید بابی کوتیک بود.”

بخوانید  هنری کاویل می‌گوید کار بر روی Warhammer 40k "بزرگترین امتیاز" حرفه او است.
تحریریه مجله بازی یک گیمر