هنری کاویل می‌گوید کار بر روی Warhammer 40k “بزرگترین امتیاز” حرفه او است.



هنری کاویل قرار است در اقتباس‌هایی از سری Warhammer 40k نقش‌آفرینی کند، اما به گفته این بازیگر، این فقط یک نقش دیگر برای او نیست. او یکی از طرفداران بزرگ Warhammer است و اخیراً در مورد “امتیاز” زنده کردن آن صحبت کرده است.

در مصاحبه با جاش هوروویتزکاویل توضیح داد که چگونه کار بر روی Warhammer چیزی است که او همیشه آرزویش را داشته است: “این بزرگترین امتیاز حرفه ای من است که این فرصت را داشته باشم.”

کاویل گفت که چون پروژه هنوز در مراحل اولیه است، نمی تواند چیز زیادی را به اشتراک بگذارد. اما او به طرفداران اطمینان داد که سریال تا حد امکان به منبع منبع وفادار خواهد بود.

کاویل می‌گوید: «داشتن این فرصت برای آوردن آن به روی پرده و قرار گرفتن در راس آن به طوری که بتواند وفادار باشد، برای من کلیدی است. “اینها چیزهایی هستند که من از کودکی با آنها سر و کار داشتم. اینها چیزهایی هستند که در بزرگسالی اوقات فراغت خود را با رویاهایشان می گذرانم و می توانم آنها را زنده کنم. به جای انجام چنین کاری، به این صنعت بپیوندید، و من بسیار خوشحالم که اینجا هستم.”

اواخر سال گذشته، آمازون و گیم‌شاپ، صاحب Warhammer 40k، قراردادی را برای تولید یک سریال تلویزیونی و فیلم نهایی کردند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد اینکه فرنچایز چگونه این انتقال را انجام خواهد داد، معلوم نیست، کاویل در اواخر ماه گذشته اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت و گفت: “اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن هستند و ما بسیار هیجان زده هستیم.”

بخوانید  از امنیت تا سهولت استفاده: بررسی جامع اتریوم و تتر در صنعت ارزهای دیجیتال با Nipoto

تحریریه مجله بازی یک گیمر