اسکوئر انیکس در حال تجدید نظر در رویکرد خود به بازی است و بسیار گران است

اسکوئر انیکس اعلام کرد که انتظار دارد برای سال مالی منتهی به 31 مارس 2024، 140،000،000 دلار “زیان رها کردن محتوا” را از دست بدهد.

طبق یک گزارش مالی جدید، هیئت مدیره اسکوئر انیکس در اواخر مارس تشکیل جلسه داد تا در مورد چگونگی پیشبرد توسعه بازی بحث کند. پس از بررسی دقیق خط لوله توسعه فعلی اسکوئر انیکس، به نظر می رسد که چندین پروژه لغو شده اند و به دنبال رها شدن آنها، 22.1 میلیارد ین یا 140،000،000 دلار ضرر خواهند داشت. اسکوئر انیکس نام یا فاش نکرده است که کدام یک از آنها لغو شده اند.

تاکاشی کیریو، رئیس اسکوئر انیکس در اوایل سال جاری اعلام کرد که فرآیندهای توسعه بازی خود را برای تمرکز بر عناوین کمتر اما با کیفیت بالاتر، اصلاح خواهد کرد. علاوه بر این، او گفت که اسکوئر انیکس در به کارگیری هوش مصنوعی در توسعه بازی و خطوط لوله انتشار تهاجمی خواهد بود.

در سال 2023، سهام اسکوئر انیکس به دلیل فروش ضعیف ظاهری Final Fantasy XVI و کاهش قابل توجه سود، سقوط کرد. سال 2022 شاهد عرضه بازی‌های کوچک‌تر از Square Enix مانند Harvestella و The Diofield Chronicle بودیم. با این حال، طبق گزارش‌ها، Kiryu قصد دارد اولویت‌های Square Enix را به سمت توسعه بازی‌های با بودجه بزرگ‌تر تغییر دهد. برخی از پروژه های بزرگی که Square Enix برای ما در نظر گرفته است Dragon Quest XII و Kingdom Hearts IV هستند. اولی توسعه سختی را تجربه خواهد کرد در حالی که دومی باید در سال 2025 منتشر شود.

منبع

بخوانید  تأخیر حالت Freelancer بازی Hitman 3 تا ژانویه ۲۰۲۳
تحریریه مجله بازی یک گیمر