جنگ ستارگان جدید و بلو-ری مارول دیزنی پلاس اینجا هستند، اما ممکن است بخواهید به زودی سفارش دهید

موج دوم نسخه‌های فیزیکی جنگ ستارگان و نسخه‌های مارول سری موفق Disney+ امروز، 30 آوریل آغاز شد. در سمت جنگ ستارگان، می توانید فصل 1 نمایش ستاره ای را پیدا کنید. اندور و همچنین کل اوبی وان کنوبی سلسله. در همین حال، طرفداران و مجموعه داران مارول می توانند اضافه کنند شاهین و سرباز زمستان و شوالیه ماه به قفسه های آنها هر چهار نمایش بر روی بلوری 4K و بلوری استاندارد 1080p در دسترس هستند. با هر کدام یک قاب Steelbook و سه کارت هنری دریافت خواهید کرد، چه بلوری 4K یا بلوری استاندارد انتخاب کنید. آمازون و والمارت نیز تخفیف های خوبی در نسخه های جدید ارائه می دهند.

اگر ترجیح می دهید از آمازون خرید کنید، توجه داشته باشید که برای رسیدن سفارش خود کمی صبر خواهید کرد. اگرچه Moon Knight برای ارسال فوراً در دسترس است، اما طبق برآوردهای فعلی آمازون (که هر زمان ممکن است تغییر کند)، The Falcon و The Winter Soldier و Andor زودتر از 8 مه وارد بازار نخواهند شد. در همین حال، اوبی وان باید یک تا دو ماه صبر کند.

از سوی دیگر، در والمارت، هر چهار نسخه برای ارسال فوری در دسترس هستند. حتی ممکن است واجد شرایط تحویل یک روزه یا رایگان باشید. همچنین می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و از فروشگاه محلی خود تحویل بگیرید. در اینجا نگاهی گذرا به فهرست‌های والمارت برای هر کدام آورده شده است.

فهرست‌های Walmart Disney+، واجد شرایط تحویل یک روزه

و اگر همچنان می‌خواهید نسخه‌های سال گذشته را دریافت کنید، ما فهرستی از هشت نسخه فیزیکی Disney+ Marvel و Star Wars با کیفیت 4K و بلوری استاندارد را در زیر گردآوری کرده‌ایم. و البته، می‌توانید برای تماشای همه این نمایش‌ها و موارد دیگر برای اشتراک Disney+ ثبت‌نام کنید.

بخوانید  ژانویه 2024 وضعیت بازی: همه بزرگترین اعلامیه های PS5

بیشتر مارول و جنگ ستارگان دیزنی + بلو-ری

آیا مشتاقانه منتظر دیدن این نسخه های بعدی هستید؟ مجموعه موجود نمایش‌های دیزنی پلاس را که به Blu-ray پرش کرده‌اند، بررسی کنید.

دیزنی پلاس بلوری

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر