صفحه اصلی Roku تبلیغات ویدیویی دریافت می کند

مدیر عامل Roku آنتونی وود برنامه های این شرکت را برای معرفی تبلیغات ویدیویی به صفحه اصلی Roku فاش کرد. این حرکت، که در هفته گذشته در جریان تماس درآمد سه ماهه اول Roku در سال 2024 مورد بحث قرار گرفت، با روند گسترده‌تر صنعت استریم که در آن تبلیغات به طور فزاینده‌ای رواج پیدا می‌کنند، همسو است و نگرانی‌هایی را در میان برخی از بینندگان ایجاد می‌کند.

در طول این تماس، وود برنامه‌های خود را برای نمایش تبلیغات به بینندگان (از طریق Ars Technica) “قبل از انتخاب یک برنامه” با هدف اطمینان از قرار گرفتن در معرض تبلیغات در طول جلسات تماشای فیلم بیان کرد. او اشاره کرد که محتوای تبلیغاتی اضافی که می‌تواند به زودی عرضه شود شامل معرفی تبلیغات ویدیویی است، مشابه تبلیغات پخش خودکار که در سال 2023 به تلویزیون‌های Fire می‌آیند، که به دلیل مزاحم بودن مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

وود همچنین به آزمایش مداوم برای واحدهای تبلیغات ویدیویی مختلف اشاره کرد و تعهد خود را برای به حداکثر رساندن فرصت‌های تبلیغاتی در اکوسیستم Roku OS بیان کرد. هیچ‌کدام از این‌ها نباید بینندگان را واقعاً هیجان‌زده کند، اما از آنجایی که دستگاه‌های Roku ظرفیت دسترسی به ۱۲۰ میلیون نفر در روز را دارند (طبق گزارش The Streamable)، وود می‌گوید که انتظار دارد این گزینه «بسیار محبوب بین تبلیغ‌کنندگان باشد.

مدیرعامل همچنین درباره تلاش‌های Roku برای بهبود تجربه کاربر در پلتفرم، از جمله معرفی یک خط محتوای پیشنهادی صحبت کرد. این ویژگی انتخاب‌هایی را از سرویس‌های پخش مختلف جمع‌آوری می‌کند و از هوش مصنوعی برای راهنمایی مشتریان به نمایش‌ها و فیلم‌های جدیدی که ممکن است از آن‌ها لذت ببرند، استفاده می‌کند. وود گفت: «ما به چند روش مختلف کار می‌کنیم تا صفحه اصلی را بهبود ببخشیم تا برای بینندگان جالب‌تر شود و همچنین درآمدزایی را افزایش دهیم. نظرسنجی اخیر Accenture نشان داد که 52٪ از بینندگان می گویند که عناوین نمایش داده شده در خطوط “توصیه شده برای شما” Roku به طور دقیق عادات تماشای آنها را منعکس نمی کند.

بخوانید  نظر در مورد کریسمس ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان با طعم های مارول

در ژانویه امسال، Prime Video تبلیغاتی را حتی برای مشترکین پولی معرفی کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر