نظر در مورد کریسمس ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان با طعم های مارول

این فیلم همچنین آخرین اثر فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. فازی که فراز و نشیب های زیادی داشت و خبری از اوج فاز سوم نبود، اما وجود چنین اثری در فاز چهارم MCU شاید خبر خوبی برای طرفداران این سریال باشد. اثری که ممکن است داستانی موازی و مستقل را دنبال کند، اما بسیار قابل تماشاتر از بسیاری از کارهای این مرحله است که مارول تلاش زیادی کرده تا مهم جلوه دهد.

کوین بیکن در ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان

ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان علیرغم یک داستان فرعی، ماجراجویی سرگرم کننده و دلچسبی را ارائه می دهد.

ویژه تعطیلات Guardians of the Galaxy، به عنوان قسمت دوم معرفی ویژه برند در نهایت این اثری است که دوست داریم در آینده دنیای سینمایی مارول بیشتر شبیه آن را ببینیم، اما اگر در ساخت چنین آثاری زیاده روی نشود. این فیلم همچنین باعث می شود فاصله طولانی بین دو فیلم Guardians of the Galaxy کمتر احساس شود و هیجان ما برای تماشای فیلم Guardians of the Galaxy 3 بیشتر شود، چیزی که در فیلم Thor: Love and Thunder انتظار بیشتری داشتیم.

مانتیس و درکس در کنار کوین بیکن در ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان

ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان در واقع نشان می دهد که چگونه می توان اثری ساخت که علیرغم داشتن داستان فرعی کوتاه، می تواند سرگرم کننده، جذاب و دلچسب باشد و تماشای آن لذت بخش باشد. بدون شک نقش جیمز گان در اوج کار نیز در این مورد دریغ نمی‌کند و طرفداران می‌توانند بیش از پیش خوشحال باشند که او برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy 3 بازگشته و کارگردانی او به شخص دیگری سپرده نشده است.

اگرچه این فیلم یک داستان فرعی مستقل را روایت می‌کند، اما زمینه‌ای برای Guardians of the Galaxy 3 نیز دارد. اگرچه بینندگان احتمالاً منتظر دیدن تیزر یا ویدیویی برای فیلم جدید Guardians of the Galaxy هستند، این شخصیت‌های جدید کیهان سگ فضایی را معرفی می‌کند که رابطه بسیار سرگرم‌کننده‌ای با Rocket Raccoon و شخصیت‌های دیگر ایجاد کرده است و ممکن است یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی Guardians of the Galaxy 3 باشد.

بخوانید  بازگشت بازی Quantum Break به سرویس Game Pass
البته علاوه بر ارائه یک داستان کریسمس در MCU و اهمیت بیشتر نقش شخصیتی مانند مانتیس در Guardians of the Galaxy، حاوی پیام جالبی نیز می باشد. در واقع گان سعی کرد از طریق این فیلم پیام کریسمس را به مردم ارائه کند. جایی که مانتیس فکر می کند بهترین هدیه برای پیتر کویل در واقع دزدیدن کوین بیکن است، و البته، او یک هدیه جذاب برای همه اعضای گروه و مکان گروه است.

ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان داستانی تکان دهنده از کریسمس و شخصیت های نگهبانان کهکشان را روایت می کند.

جیمز گان همیشه گفته است که دوست دارد فیلمی با مضمون کریسمس بسازد و ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان در واقع رویایی است که به حقیقت پیوسته است. اما آیا او توانست از این فرصت استفاده کند؟ پس از چند سال دوری، جیمز گان بالاخره به دنیای سینمایی مارول بازگشت تا کار ناتمام خود را به پایان برساند و از این فرصت استفاده کرد و فیلم کریسمس را با بازی اعضای نگهبانان کهکشان ساخت.

اعضای نگهبانان کهکشان در ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان

ویژه تعطیلات آخوندک در Guardians of the Galaxy

ویژه تعطیلات نگهبانان کهکشان، فیلم دوم برند Special Presentation، Marvel Cinematic Universe است که مدتی است در دیزنی پلاس پخش می شود و برخلاف Werewolf by Night که فقط برای هالووین بود، این فیلم برای کریسمس تولید شد. در این فیلم تلویزیونی شاهد بازگشت Guardians of the Galaxy هستیم، جایی که مانتیس با کمک درکس سعی می کند یک جشن کریسمس برای پیتر کویل ترتیب دهد و مانتیس به عنوان هدیه به دنبال دزدیدن کوین بیکن، قهرمان پیترز است. دوران کودکی. ، از زمین.

بخوانید  مت استون توضیح می دهد که چرا South Park: Snow Day هیچ شباهتی به بازی های قبلی ندارد

بدون شک حضور کوین بیکن در این فیلم سورپرایز جذاب و دلنشینی است و مارول و گان از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کردند. حالا این را با تعقیب اضافه کنید و ترکیبی جذاب، سرگرم کننده و تا حدودی شبح وار ایجاد کنید. کوین بیکن با وجود اینکه در این فیلم در نقش خودش ظاهر شد، اما حضور چشمگیر و مثبتی دارد و جیمز گان به خوبی توانسته از حضور این بازیگر محبوب استفاده کند تا ما را برای حضور این شخصیت در کنار پیتر پنه هیجان زده نگه دارد.

با توجه به اینکه انتشار Guardians of the Galaxy 3 6 سال پس از قسمت قبلی انجام خواهد شد، ویژه تعطیلات Guardians of the Galaxy نقش مهمی در هیجانات پیرامون آخرین ماجراجویی این گروه در MCU ایفا خواهد کرد. برای رسیدن به این هدف، جیمز گان تصمیم گرفت به جای تریلر قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy، یک ماجراجویی دلگرم کننده و فریبنده از Mantis و Drax را ارائه دهد. برای این شماره، گان قدرت های بیشتری به این دو شخصیت اضافه کرده است تا شاهد روند جالب تری باشیم.

کوین بیکن با بازی ویژه تعطیلات The Guardians of the Galaxy در دنیای سینمایی مارول ظاهری شگفت انگیز و متفاوت دارد.

Star-Lord و Drax در ویژه تعطیلات Guardians of the Galaxy

هدف کلی این فیلم ارائه یک داستان اکشن به سبک دو فیلم اول نیست، بلکه ما شاهد ماجراجویی مانتیس و درکس روی زمین هستیم که تلاش می‌کنند کوین بیکن را پیدا کنند و آن را به پیتر بدهند. جیمز گان به طرز ماهرانه ای از ناآگاهی این دو شخصیت برای خلق جوک ها و صحنه های خنده دار بسیاری استفاده کرد که بدون شک نقطه برجسته آن صحنه تعقیب این دو شخصیت کوین بیکن است.

بخوانید  صلیب سرخ بازیکنان را برای انجام بازی های تیراندازی با استفاده از قوانین جنگ واقعی به چالش می کشد

اما در نهایت مانتیس در نهایت به پیتر کویل می گوید که او در واقع خواهر ناتنی اوست و احتمالاً یاگو پدرش است. او سرانجام حقیقتی را فاش کرد که فکر می‌کند او و برادرش را از هم جدا می‌کند، اما در واقع این بهترین هدیه برای پیتر کویل است. زیرا پس از از دست دادن مادر و سپس پدر و ناپدری خود و سپس گامورا، اکنون یک خواهر دارد و دیگر در این کهکشان وسیع و بی پایان احساس تنهایی نمی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر