صلیب سرخ بازیکنان را برای انجام بازی های تیراندازی با استفاده از قوانین جنگ واقعی به چالش می کشد

در زیر قوانینی وجود دارد که صلیب سرخ از بازیکنان می خواهد که رعایت کنند:

  • بدون تشنگی – هنگامی که یک دشمن سرنگون می شود، نمی توانید به تیراندازی به سمت آنها ادامه دهید
  • بدون هدف قرار دادن NPC های غیرخشونت آمیز – شما نمی توانید به ربات هایی که با شما دوستانه هستند شلیک کنید.
  • بدون هدف قرار دادن ساختمان های غیرنظامی – نبردها را نمی توان در خانه ها، مدارس یا بیمارستان ها انجام داد. اما اگر چاره ای جز مبارزه ندارید، باید از آسیب رساندن به منطقه جلوگیری کنید.
  • از medkit برای همه استفاده کنید – اگر داروی دارید، باید آن را برای دیگران استفاده کنید.

صلیب سرخ بازیکنان را به چالش می کشد تا بازی های FPS را تحت قوانین واقعی جنگ انجام دهند که هدف آن “حفاظت از انسانیت و کرامت مردم در سراسر جهان” است.

تنها دو بازی شرکت کننده در این رویداد Arma 3 و Fortnite هستند. اگر به چالش علاقه مند هستید و می خواهید رویدادهای بیشتری از این قبیل را ببینید، به سایت مراجعه کنید وب سایت صلیب سرخ و فرم را تکمیل کنید.

این سازمان به دنبال یادآوری به گیمرها است که بازی های ویدیویی اغلب در “مناطق درگیری” انجام می شود و در حال حاضر “درگیری مسلحانه بیش از هر زمان دیگری رایج است.” این درگیری های دنیای واقعی بر افرادی که در نزدیکی زندگی می کنند تأثیر می گذارد و زندگی آنها را نابود می کند و “جوامع ویران” را ترک می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بهبودهای مداوم موجودی در به‌روزرسانی‌های آینده Overwatch 2 فصل 3

برای اطلاعات بیشتر از GameSpot، بررسی Adance Wars 1+2 Re-Boot Camp و اتفاقی که برای Moff Gideon در فینال The Mandalrian Season 3 رخ داد را بررسی کنید.