مت استون توضیح می دهد که چرا South Park: Snow Day هیچ شباهتی به بازی های قبلی ندارد

پارک جنوبی: روز برفی! با دو بازی RPG South Park که قبل از آن عرضه شده بودند، با گیم پلی زیبای متحرک سه بعدی، رزمی همکاری، و حتی قیمت شگفت آور ارزان 30 دلاری، چیزی شبیه به آن نیست. مت استون، یکی از خالقانش، می‌گوید دور شدن از نقش‌آفرینی‌های حماسی و عمیق، انتخابی عمدی بود و به آن‌ها این آزادی را می‌دهد تا کارهای جدید با فرنچایز بازی South Park انجام دهند.

استون در مصاحبه ای با IGN گفت: ما از The Fractured But Whole بیرون آمدیم و قطعاً می خواستیم یک بازی ویدیویی دیگر بسازیم، اما می خواستیم کاری متفاوت انجام دهیم. “ما شروع کردیم به صحبت در مورد انجام کاری کمی متفاوت، بیشتر در مورد قابلیت پخش مجدد. بیشتر در مورد توانایی به روز رسانی شخصیت ها. ما همیشه فکر می کردیم که می خواهیم این کار را در جایی انجام دهیم که کاری را در یک سری انجام دهیم و سپس دو هفته بعد در بازی باشد، یا سه هفته یا هر چیز دیگری.”

در حال پخش: روز برفی در پارک جنوبی! تریلر بازی

تغییر در سبک بازی و انیمیشن به تسهیل این سبک بازی بیشتر کمک می کند و افزودن محتوای جدید را برای توسعه دهندگان آسان تر می کند. استون توضیح می‌دهد: “چیزهای دو بعدی – به همان اندازه که ساخت این بازی‌ها شگفت‌انگیز بود – وقتی به این فکر می‌کنید که باید با چه چیزهایی کار کنید، واقعاً بسیار دشوار بود. فقط بسیار محدود است، اینکه چگونه ما حتی این مبارزات را انجام دادیم.” “و این آزادی خلق کردن در اینجا است، در قلمرو سه بعدی بسیار ساده تر است. برای من، من فقط می پذیرم که اینها بچه های ساوت پارک هستند.”

اکتشاف نیز متزلزل خواهد شد، با دنیای Snow Day که در مقایسه با پیشرفت روایی بازی‌های قبلی، بیشتر یک جعبه شنی طراحی شده است. جمیل سلیم، نویسنده ساوت پارک، که در Snow Day نیز کار کرده است، می‌گوید: «بازی‌های قبلی شبیه یک فیلم پارک جنوبی است. “این بسیار غوطه ور است. این بیشتر یک احساس احشایی است، مثل اینکه می توانید به پارک جنوبی بدید و از میان برف بدوید.”

به جای یک فیلم، استون توضیح می دهد که بازی جدید از نظر روایی “کمی شبیه یک قسمت طولانی از پارک جنوبی” است. بازی با تنظیمات کم هزینه آغاز می شود، با بچه ها فقط می خواهند در یک روز برفی بازی کنند، با تهدید یا روایت بزرگتر که به تدریج ظاهر می شود.

بخوانید  مرکز راهنماهای درایو اقیانوس آرام - CNET

به طور کلی، استون اعتراف می کند که بازی با فاصله گرفتن از نسخه های بسیار محبوب خود خطراتی را به جان می خرند، اما قیمت پایین به آن ها اجازه می دهد تا کمی بیشتر با یک فرمت جدید بازی کنند. “به عنوان یک بازی 29.99 دلاری، به نظر می رسد اندازه مناسبی برای ما باشد که برای اولین بار سه بعدی را امتحان کنیم (و) آن را به کار بیاوریم، همه آن سیستم ها را بدون گاز گرفتن زیاد و از کار افتادن کار کنیم.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر