مرکز راهنماهای درایو اقیانوس آرام – CNET

جهان از پیاده روی اقیانوس آرام هم عجیب و هم دیدنی است، با مناظر و صحنه هایی که مطمئنا شما را شگفت زده می کند. با این حال خطرات بی‌شماری در همه جا کمین کرده‌اند، خواه این خود محیط باشد یا ناهنجاری‌های عجیبی که رخ می‌دهد.

مرکز راهنمای Pacific Drive ما تمام نکاتی را که برای زنده ماندن در این بازی چالش برانگیز سرکش نیاز دارید، دارد.

در حال پخش: Pacific Drive – Drive, Survive, Repeat – تریلر گیم پلی بازی

مرکز راهنمای درایو اقیانوس آرام

راهنمای مبتدیان – اگر می خواهید دویدن های موفق تری داشته باشید، زیر و بم ها را بیاموزید. ما نکات مختلفی برای کمک به زنده ماندن در بیابان مرگبار داریم.

مبانی: راهنمای تعمیر خودرو – هر بار که نیاز به تعمیر اتومبیل خود در Pacific Drive دارید، مهم ترین مفاهیم را مورد بحث قرار می دهیم. بله حتما با مشکلات زیادی در خودرو مواجه خواهید شد.

مبانی: ناهنجاری ها و دشمنان – این راهنمای Pacific Drive در مورد ناهنجاری های مختلف، موجودات عجیب و غریب و خطراتی که در سفرهای خود با آنها روبرو خواهید شد صحبت می کند.

مبانی: ذخیره سازی موجودی – شما مواد و منابع زیادی را جمع آوری خواهید کرد، اما این سوال باقی می ماند: آیا فضای کافی برای حمل و نقل و ذخیره همه آنها دارید؟

منابع و قطعات: سوخت – سوخت به تنهایی مهمترین منبع در بازی است شما می خواهید مقدار زیادی بنزین در مخزن باقی بماند. در غیر این صورت، ماجراجویی شما ممکن است به پایان ناامید کننده ای برسد.

منابع و قطعات: چراغ های جلو، چراغ قوه و شراره – چه در شب سفر کنید و چه یک اصلاح کننده وجود دارد که باعث تاریکی کامل می شود، ضروری است که منابع نوری داشته باشید تا شما را راهنمایی کنند.

بخوانید  نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد

منابع و قطعات: الکترونیک و مدارهای چاپی – حتی اگر کمپین را با وسایل و مواد فرسوده شروع کنید، مجبورید قطعات سطح بالاتری را بدست آورید.

دستگاه ها: ساختار شکن ماده و مهره های زباله – این ماشین خاص قطعاتی را که شما به آن نیاز ندارید بازیافت می کند، بنابراین منابعی تولید می کند که می توان از آنها برای اهداف ساخت استفاده کرد.

پیشرفت: نحوه رسیدن به منطقه میانی – پس از رسیدن به منطقه میانی، با باتلاق های کثیف و ناهنجاری های خطرناک، برای رویارویی با چالش های بیشتر آماده شوید.

پیشرفت: نحوه باز کردن قفل درب صفحه کلید Auto Shop – احتمالاً از خود می پرسید که چگونه آن در قفل شده را در کارگاه خودرو باز کنید. خوب، ما اینجا پاسخ ها را داریم.

ما همچنان به افزودن مقالات بیشتر به مرکز راهنمای Pacific Drive خود ادامه خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر