مایکروسافت عرضه چهار بازی ایکس باکس را بر روی پلتفرم های رقیب تایید کرده است

مایکروسافت رسما انتشار Sea of ​​Thieves، Grounded، Hi-Fi Rush و Pentiment را برای پلتفرم های پلی استیشن و نینتندو تایید کرد.

هفته گذشته مایکروسافت از عرضه 4 بازی بر روی پلتفرم های بیشتر خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره این بازی ها معرفی شدند. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، Sea of ​​Thieves، Grounded، Hi-Fi Rush و Pentiment چهار اثری هستند که به زودی راهی پلی استیشن و نینتندو خواهند شد.

طبق برنامه های تعیین شده، بازی پنتیمنت قرار است اولین بازی انحصاری ایکس باکس باشد که فردا 3 مارس برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. در ادامه بازی Hi-Fi Rush دومین بازی مایکروسافت خواهد بود که در تاریخ 29 مارس برای پلی استیشن 5 عرضه می شود. طبیعتا علاقه مندان می توانند هم اکنون این بازی را پیش خرید کنند.

Grounded سومین بازی از این لیست است که در تاریخ 28 آوریل 1403 برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. خبر خوب برای گیمرها این است که کاربران می توانند از طریق این ویژگی بدون توجه به پلتفرم مقصد، با دوستان خود از تجربه بازی متقابل لذت ببرید.

سرانجام Sea of ​​Thieves از تاریخ 11 می 1403 برای کاربران کنسول PS5 در دسترس خواهد بود. این بازی نیز مانند Grounded از cross-play پشتیبانی می کند و به کاربران خود اجازه می دهد تا با دوستان خود در پلتفرم های مختلف بازی کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر معرفی Dragon's Dogma 2