فیلمبرداری Bad Boys 4 به پایان رسید

فیلمبرداری چهارمین فیلم پسران بد با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس به پایان رسید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر شدیم که فیلمبرداری فیلم پسران بد 4 به صورت نقش آفرینی در حال انجام است. ویل اسمیث و مارتین لارنس تمام شد. بیشتر فیلم بین آوریل و ژوئیه 2023 در میامی و آتلانتا فیلمبرداری شد، اما با اعتصاب نویسندگان و بازیگران، تولید به حالت تعلیق درآمد. فیلمبرداری قسمت چهارم سریال پسران بد هفته گذشته از سر گرفته شد و اکنون به پایان رسیده است.

انتظار می رود بسیاری از مراحل پس از تولید Bad Boys 4 در طول اعتصاب ها انجام شود. بنابراین طرفداران می توانند منتظر اکران این فیلم در تابستان باشند. ویل اسمیت و مارتین لارنس بار دیگر در نقش کارآگاهان میامی، مایک لوری و مارکوس برنت بازی می کنند. ری سیهورن، ونسا هوجنز، الکساندر لودویگ، پائولا نونز، ژاکوب اسکیپیو، اریک دین، یوان گریفین و جوینر لوکاس دیگر بازیگران Bad Boys 4 در نظر گرفته شده اند.

عادل العربی و بلال فلاح، کارگردانان پسران بد برای زندگی در راس قسمت چهارم قرار دارند و کریس برمنر فیلمنامه نوشته شده است. جری بروکهایمر، ویل اسمیت و داگ بلگراد وظیفه تولید و مارتین لارنس، جیمز لاسیتر، مایک استینسون، بری والدمن و جان مون آنها مسئولیت تولید اجرایی فیلم را بر عهده دارند. اکران این فیلم اخیرا یک هفته به تعویق افتاد و اکنون در تاریخ 18 ژوئن 1403 (7 ژوئن 2024) به اکران سینماها خواهد رفت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بهترین بازی های کودکانه اندروید | برای کودکان زیر ۶ سال